
Όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου, δε βρέθηκε η φόρμουλα για να εκμεταλλευτεί η εταιρία το ταλέντο των προγραμματιστών στο Vancouver…

H Ubisoft αποκάλυψε πως προχωράει σε κλείσιμο του studio της στο Vancouver. Το εν λόγω τμήμα του development της γαλλικής εταιρίας είχε προβλεφθεί να εργαστεί πάνω σε αθλητικούς τίτλους, κάτι που όμως δεν έφερε τα αναμενόμενα έσοδα.
Περικοπές παντού...
Αφου δεν πετυχε λογικο και να το κλεισει.
δυστυχώς....
Θα πάνε στο στούντιο του Μόντρεαλ λογικά!