
Περισσότερα από την Ubisoft, λογικά μέσα στις επόμενες μέρες…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ακολουθώντας την τακτική που έχει εφαρμόσει σε ουκ ολίγους τίτλους της που εκδίδονται και σε PC, η Ubisoft φαίνεται πως θα προσφέρει το Assassin’s Creed III στους PC Gamers με λίγες εβδομάδες καθυστέρηση.
Τουλαχιστον δεν ειναι οπως στο 2ο μερος της σειρας που νοεμβριο 2009 βγηκε για κονσολες και για PC βγηκε μαρτιο 2010( δηλαδη 4 μηνες καθυστερηση) στο 3 τουλαχιστον θα καθυστερηση μονο 1 μηνα παλι καλα
Το παιχνίδι είναι πολύ καλό!!Ελπίζω η καθυστέρηση να είναι για καλό.