Δεν υπάρχει πιο ταλαίπωρο format από το PC. Από τη μια τα πρόχειρα ports από κονσόλες και από την άλλη οι επιχειρηματικές πρακτικές των εταιριών εξοργίζουν τακτικά τους PC gamers. Τελευταίος λόγος αναταραχής το From Dust της Ubisoft, τίτλος που κέρδισε τις εντυπώσεις στο XBLA. Πρώτος λόγος το DRM, όπου θα απαιτείται sign in κάθε φορά που ξεκινά το παιχνίδι και όχι μόνο μία, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά.

Εκτός αυτού, υπάρχουν τεράστιες διαμαρτυρίες για τον τεχνικό τομέα - κλειδωμένο frame rate στα 30 fps, ανύπαρκτες επιλογές στα γραφικά εκτός από την ανάλυση, καθόλου anti-aliasing, crashes στην εκκίνηση και σωρεία bugs και glitches. Απάντηση στα ανωτέρω είναι, όπως αναμενόταν, η δημιουργία patch. Ο μόνος χαρακτηρισμός που αρμόζει στην κατάσταση είναι "τραγική". Με τέτοιες πρακτικές δε καταπολεμάται η πειρατεία, κύριοι της Ubisoft...
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Ειπαμε ubisoft .... εγω σταματησα να αγοραζω παιχνιδια της σε ολες τις πλατφορμες .
Μονο το A.C κραταει την ubisoft ζωντανη, αμα δεν ηταν αυτο θα ειχε κλεισει εδω και πολυυυυυυυυ καιρο!