Νέες δηλώσεις δια στόματος Michael Pachter. Αυτή τη φορά ο αναλυτής προβλέπει κυριαρχία του Battlefield franchise της EA στα next-gen συστήματα. Κάτι που σημαίνει πως θα αφήσει πίσω του το Call of Duty franchise της Activision. «Το Call of Duty βρίσκεται ή πλησιάζει το καλύτερο εμπορικό του σημείο» λέει ο Pachter, «οι πωλήσεις του θα σταθεροποιηθούν. Μετά θα έχουμε Battlefield 4 και νέες κονσόλες. Αυτά θα επηρεάσουν την αγορά».

Λέτε να επιβεβαιωθούν αυτές οι εικασίες;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Σιγουρα η νεα γενια μπορει να φερει πολλες ανακαταταξεις αλλα δεν το βλεπω και τοσο ευκολο.Θα συμφωνησω πως το COD μοιαζει να εχει φτασει στο καλυτερο εμπορικο του σημειο και ο κοσμος αρχιζει να το βαριεται,εαν συνεχισει να το promotαρει δυναμικα η ΕΑ τοτε παιζει και να γινει αυτο που λεει ο pachter.
Κατι τετοιες "αναλυσεις" και "προβλεψεις" τις τρωμε με το κουταλι ρε... γατακια :Ρ
Και οταν η ΕΑ θα προσπαθει να περασει το CoD, η Activision στην επομενη γενια θα εχει παει οντως στο επομενο βημα και θα βγαζει παιχνιδια τυπου Destiny, Titan και μπορει και κανα συνδρομητικο CoD με περγαμηνες απο Planetside, και θα τους αφήσει πάλι σεκους!
Η ανατροπή άρχισε ήδη από το BF3!
Εντάξει... ευσεβής πόθοι, τα Battlefield 4 και ΜοΗ της ΕΑ θα είναι οι CoD killers, με τι?? με campaign σαν του BF3...?? με το Battlelog και τα υπέροχα updates του :(... ??
Δεν νομίζω...
Εσύ παίζεις CoD και BF για το campaign????
Βγάλτε το καταραμένο Battlelog, φέρτε πίσω mods, VOIP και ότι έκανε το BF2 ένα απο τα καλύτερα FPS ever και μετά τα λέμε.
Η αλλιώς βγάλτε Bad Company 3 επιτέλους!(χωρίς battlelog)
Πάντα το campaign πρώτα για ζέσταμα και μετά βουρ στο multι... Aλλα δεν έχει σημασία τι παίζω εγώ.
H Dice και η ΕΑ τα παρουσιάζανε σαν ΤΟ campaign και αυτό που δώσανε ηταν πολύ κάτω του μετρίου, όσο για το multiplayer του BF από τεχνικής άποψης (όχι από θέμα γραφικών αλλά οι συνδέσεις, χρόνοι φόρτωσης, updates κτλ.) πολλά προβλήματα...
Η Sony τα έχει κάνει πλακάκια με την EA,και η Microsoft με την Activision,εγώ αυτο καταλαβαίνω.
η ειδηση ps4 kai bf4 εξαφανιστηκε?γιατι?
paidia , se 6 mines 8a 3eroume pio 8a ine to kuriarxo
Καλο!