Μια μεγάλη κόντρα φαίνεται να έχει ξεκινήσει μεταξύ της Activision και της Disney. Οι δύο εταιρίες φαίνεται να "κονταροχτυπιούνται" αρκετά δυνατά με τις πωλήσεις των Skylanders Giants και Disney Infinity για την αγορά των toy-based games. Η Activision ανακοίνωσε τις πωλήσεις του Skylanders Giants, οι οποίες φτάνουν τα 500 χιλίαδες αντίτυπα παγκοσμίως, ενώ το Disney Infinity αγγίζει οριακά τις 300 χιλίαδες, αλλά μόνο στην αγορά της Αμερικής.

Η Activision συνεχίζει να υποστηρίζει το παιχνίδι της, το οποίο μάλιστα χαρακτηρίζει το καλύτερο για παιδιά, ενώ φαίνεται να ετοιμάζει και νέο τίτλο πάνω στο ίδιο franchise που θα έχει στόχο να αναβέβασει επίπεδο το είδος.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Προσωπικά σαν μεγάλος φαν της Disney θα προτιμούσα το infinity. Ειδικά αν βάλουν χαρακτήρες από KH θα το αγόραζα!
Η Disney θα κάνει παπάδες με τόσους χαρακτήρες που έχει στο ενεργητικό της..
Νομιζω η activision θα τα βρει σκουρα !!