Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όσοι βλέπατε παθιασμένα το Lost έχετε κλικάρει στη σωστή είδηση. Θυμάστε πόσες συζητήσεις είχαμε κάνει για το τέλος της σειράς και για το αν οι σεναριογράφοι ήξεραν από την αρχή το τέλος ή αν αυτοσχεδίαζαν κατά την εξέλιξη, φτάνοντας στο σημείο να μπλέξουν, το ταξίδι στο χρόνο, με τις θεολογικές αναφορές και τη μετά-θάνατον ζωή; 'Ε λοιπόν φέτος αποφάσισαν να δώσουν την απάντηση οι ίδιοι. Με μία εμφάνιση έκπληξη σε περιορισμένο ακροατήριο στην ετήσια έκθεση Comic Con και σε ένα πάνελ με την ονομασία LOST: One Year After, έδωσαν στη δημοσιότητα ένα βίντεο με ακυκλοφόρητο υλικό που …αποδεικνύει, ότι όλα ήταν σχεδιασμένα από την αρχή!
Κατάλαβαν και αυτοί πλέον ότι το κράξιμο που έφαγαν ήταν απόλυτα δικαιολογημένο και τώρα το ρίχνουν στην πλάκα. Η αλήθεια είναι ότι το video είναι απολαυστικό και καυστικότατο για τα όσα έγιναν στη συνέχεια της σειράς. Δεν πειράζει Lost για 119 επεισόδια ήσουν πολύ καλή σειρά.
Λατρεμένη σειρά αλλά μετά απο κάποιο σημείο το κάνανε μπάχαλο,μπλέξανε χωρίς λόγος πολλούς χαρακτήρες,διάφορες καταστάσεις και ήταν γενικά Mindfuck ,κατα τα αλλα αγαπημένη σειρά :)
Η σειρά ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς αλλά με το πέρασμα του χρόνου οι δημιουργοί της την παρατράβηξαν και έμπλεξαν τα "μπούτια" τους με αποτέλεσμα αυτό να περάσει και στους fan της σειράς...
Katarxas protou arxisete na krazete tin seira kai ton abrams tha sas parakalousa na deite poia episodeia exei skinothetisei autos kai poia ta exei grapsei...
o JJ Abrams eixe ftiaksei tin arxi kai to telos tou LOST! mexri ekei!! ola ta alla ta eftiaksan oi alloi! k i apofasi na travikti i seira itan kathara thema kanaliou!!!
Kalos i kakos to LOST itan mia seira pou allakse to topio stin TV!! anebase ton pixi para poli psila!
den tha ksanabgei seira toso kali stin epomeni 10 etia!!
kai en teli sas arese den sas arese oloi kathomastan ores kai sizitagame gia to ti mporei na simbenei se auto to nisi... kai auto einai i ousia mias epitiximenis seiras!! to poso poli sizitiete... kai oxi ean apantithikan ola ta erotimata..
Κατάλαβαν και αυτοί πλέον ότι το κράξιμο που έφαγαν ήταν απόλυτα δικαιολογημένο και τώρα το ρίχνουν στην πλάκα. Η αλήθεια είναι ότι το video είναι απολαυστικό και καυστικότατο για τα όσα έγιναν στη συνέχεια της σειράς. Δεν πειράζει Lost για 119 επεισόδια ήσουν πολύ καλή σειρά.
Τι είναι ένας χρόνος μετά μωρέ?.....
ε ναι καπου jj αμπραμακο το εχασες το θεμα εκει με της τρυπες ταξιδι στο 1970 και αλλα τετοιο πισωγυρισματα μπρος πισω..στη νετ αυτα δειχνει τωρα
Λατρεμένη σειρά αλλά μετά απο κάποιο σημείο το κάνανε μπάχαλο,μπλέξανε χωρίς λόγος πολλούς χαρακτήρες,διάφορες καταστάσεις και ήταν γενικά Mindfuck ,κατα τα αλλα αγαπημένη σειρά :)
Απλα την τεντωσαν την σειρα περισσοτερο απο οτι εβγαινε και μετα χαθηκε η μπαλα. Λογικο ηταν, αλλα οι fans δεν ειπαν οχι...
Η σειρά ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς αλλά με το πέρασμα του χρόνου οι δημιουργοί της την παρατράβηξαν και έμπλεξαν τα "μπούτια" τους με αποτέλεσμα αυτό να περάσει και στους fan της σειράς...
Πολύ καλή αρχικά αλλά μας τα χάλασε λιγο στην πορεία !!
επιτέλους τωρα πια ώμος ειναι αργα ... κανείς δεν πειρε χαμπάρι οτι βγήκε.
επιτελους το μαθηαμε
LOST fan wake inside me tora!!!!
Katarxas protou arxisete na krazete tin seira kai ton abrams tha sas parakalousa na deite poia episodeia exei skinothetisei autos kai poia ta exei grapsei...
o JJ Abrams eixe ftiaksei tin arxi kai to telos tou LOST! mexri ekei!! ola ta alla ta eftiaksan oi alloi! k i apofasi na travikti i seira itan kathara thema kanaliou!!!
Kalos i kakos to LOST itan mia seira pou allakse to topio stin TV!! anebase ton pixi para poli psila!
den tha ksanabgei seira toso kali stin epomeni 10 etia!!
kai en teli sas arese den sas arese oloi kathomastan ores kai sizitagame gia to ti mporei na simbenei se auto to nisi... kai auto einai i ousia mias epitiximenis seiras!! to poso poli sizitiete... kai oxi ean apantithikan ola ta erotimata..
Its always the Journey not the destination...
Lost, μου κόστισε 3 εβδομάδες.... ναι είδα το Λοστ σε 3 εβδομάδες. όλη μέρα κάθε μέρα.... απίστευτο.