
«Θα προσπαθήσουμε να γεμίσουμε τον κόσμο, έτσι ώστε να μπορεί να βρει κάθε παίκτης οτιδήποτε επιθυμήσει, όπου κι αν βρεθεί», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Ubisoft δήλωσε επίσημα πως ο κόσμος του Far Cry 3 θα είναι δέκα φορές μεγαλύτερος από αυτόν που συναντήσαμε στο πρώτο και στο δεύτερο τίτλο της σειράς.
Ελπιζω να μην μας πηγαινουν μπρος-πισω για κλειδια και αλλες ιστοριες γιατι θα φανε κραξιμο.
Αν στον κόσμο δεν υπάρχουν πράγματα να κάνεις (όπως στο Just Cause 2), δε πα να τον κάνουν και 300.000 φορές μεγαλύτερο :P
Κριμα που θα μοιαζει πιο πολυ στο 2 παρα στο 1 . Θελω τερατακια !
Ελπίζω να ισχύει, έτσι ώστε όταν μου χαλάει το αμάξι, να μην χρειάζεται να τρέχω επί μισή ώρα, για να φτάσω στη πόλη.
Σαν το 1 δυστιχως δεν παιζει να ειναι απο αποψη γραφικων που μονο η Crytec ξέρει να μας προσφέρει.
Απο οτι εχω δει απο trailers και στην gameplay απο E3 φαινετε σιγουρα πολυυυυυ καλυτερο απο το εκτρωμα το δευτερο και φυσικα απο το ανεκδιηγητο Instincts .
Ιδωμεν...
το θεμα ειναι να μην φαμε παλι απο τις 15 ωρες τις 10 στους δρομους....