Το Star Wars: The Old Republic θα υποδεχτεί εντός της εβδομάδας το πρώτο μεγάλο update, αλλά η ομάδα ανάπτυξης έφερε στο φως της δημοσιότητας ορισμένα στοιχεία για το δεύτερο. Το patch No2 θα εμφανιστεί κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, προσφέροντας ακόμη περισσότερες βελτιώσεις και προσθήκες. Την αποκάλυψη έκανε ο υπεύθυνος ανάπτυξης James Ohlen, ο οποίος τονίζει πως η εταιρία έχει μελετήσει αρκετά τα νέα στοιχεία που θα προσθέσει, έτσι ώστε να κάνει τους παίκτες να το περιμένουν πως και πως.

Το περιμένουμε κι αυτό πάντως…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Καλα ενταξει,εγω εχω φυγει ηδη....
Ουτε να τελειωσει ο free μηνας δεν περιμενα...