Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μοιράστηκαν βαθμούς ΑΕΚ και Άρης

Ισόπαλο 1-1 έληξε το ντέρμπι... επιβίωσης μεταξύ Άρη και ΑΕΚ σε έναν αγώνα που «σημαδεύτηκε» από τις διαιτητικές αποφάσεις του Τάσου Κάκου και των βοηθών του. Το σκορ για την ομάδα της Θεσσαλονίκης άνοιξε ο Αγκάνθο για να ισοφαρίσει στην τελευταία φάση του αγώνα ο Πετρόπουλος. Πέμπτο σερί ματς χωρίς νίκη για τον Παναθηναϊκό που έμεινε στο 1-1 με τον Πανθρακικό στο ΟΑΚΑ. Ντεμπούτο με νίκη για τον Αντώνη Νικοπολίδη στον πάγκο του Ολυμπιακού, που επικράτησε 2-0 του ΠΑΣ στο Καραϊσκάκη. Νίκη και για τον Αστέρα επί του ΠΑΟΚ με 1-0.



Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
ΟΦΗ-Πανιώνιος 2-1 (Λαμπρόπουλος 43', Περογαμβράκης 47'/Αραβίδης 88')
Παναθηναϊκός-Πανθρακικός 1-1 (Τοτσέ 74'/Παπαδόπουλος 85')
Αστέρας Τρίπολης-ΠΑΟΚ 1-0 (Ναβάρο 24')
Ατρόμητος-Πλατανιάς 1-0 (Μπρίτο 38')
Skoda Ξάνθη-Κέρκυρα 0-0
Ολυμπιακός-ΠΑΣ Γιάννινα 2-0 (Τζεμπούρ 45+2', Αμπντούν 68')
Άρης-ΑΕΚ 1-1 (Αγκάνθο 84'/Πετρόπουλος 90+6')
Βέροια-Λεβαδειακός 1-2 (Μαχαίρας 86' αυτ./Λισγάρας 18', Βασιλείου 90+1')

Η βαθμολογία:
1. Ολυμπιακός 48
2. ΠΑΟΚ 35
3. Αστέρας Τρίπολης 34
4. Ατρόμητος 32
5. Λεβαδειακός 27
6. ΠΑΣ Γιάννινα 23
7. ΟΦΗ 23
8. Πανθρακικός 22
9. Παναθηναϊκός 22
10. Πανιώνιος 22
11. Skoda Ξάνθη 19
12. Πλατανιάς 18
13. Άρης 17
14. ΑΕΚ 16
15. Βέροια 16
16. Κέρκυρα 13

Στους 5 βαθμούς μείωσε τη διαφορά της από την πρωτοπόρο Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ η Σίτι, που κέρδισε 2-0 τη Φούλαμ και εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την ισοπαλία των «κόκκινων διαβόλων» με την Τότεναμ (1-1). Νίκη και για την τρίτη Τσέλσι (2-1) επί της Άρσεναλ.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • LPNM2
    • Να τη η ΑΕΚάρα, δύο σερί αγώνες χωρίς ήττα, έστω και με μια μικρή βοήθεια από τον μεσιέ Κάκο.

    • nfs_maniac
    • Εχμμμ...δε το λες και βοήθεια... Μπορεί το goal να ήταν πεντακάθαρο offside, αλλα κακά τα ψέματα έγινε ένα χειρουργείο πιο πριν...

    • Scott_Pilgrim
    • ΑΕΚ για μια ζωή ρε! Κρίμα που παίρνουν τα πάνω τους μόνο όταν είναι να αποκλειστούμε και ή να πέσουμε κατηγορία... :P

    • Djibril
    • Δε θέλω να ασχοληθώ με τη διαιτησία και δε νομίζω ότι αξίζει. Όποιος έχει μάτια βλέπει. Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι έως ώρας αποδεικνύεται πολύ καλή μεταγραφή ο Πετρόπουλος. Δεν ξέρω πως θα συνεχίσει το παλικάρι, αλλά σκεφτείτε ότι έχει ήδη δώσει 4 από τους 16 βαθμούς της ΑΕΚ (το 1/4 ή αλλιώς 25% δηλαδή), έχοντας μόλις δύο συμμετοχές.

    • lust
    • Μονο με την ΑΕΚ γινεται να μην εχει παρει ενα σφυριγμα σε 90λεπττα να τρωει 2 ανυπαρκτες κοκκινες να τρωει γκολ που 1ον δεν ηταν φαουλ 2ον εγινε επιθετικο φαουλ 6λεπτα καθηστερησεις αντι για 10 με 5η6 αλλαγες +τους πανηγυρισμους +το χαμο με τις 2 κοκκινες και να βγαινει και ευνοημενη...Ειπαμε οφσαιτ ηταν αλλα μη τρελαθουμε κιολας.

    • nfs_maniac
    • "Αυτό το ματς ήταν στημένο, γιατί το off-side goal της ΑΕΚ ήταν που πέρασε κι όχι το ίδιο το off-side."

      Θάνο βάλε κανα υπότιτλο, γιατί εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα τίποτα

    • mysterious
    • O Κάκος και μόνο που έβγαλε δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Αγκάνθο για το μήνυμα που έδειξε στην μπλούζα του(για τον αδικοχαμένο πιτσιρικά)έδειξε πόσο κομπλεξικός είναι.

    • Chased
    • Ρε, τραβήξτε να μάθετε κανέναν κανονισμό και αφήστε τα σχόλια! Γιατί δε γίνεστε εσείς διαιτητές?

      Υ.Γ.: Άκου εκεί «κομπλεξικός», επειδή έβγαλε δεύτερη κίτρινη για μήνυμα πάνω σε φανέλλα! Facepalm!

    • mysterious
    • @Chased εκεί ως διαιτητής κάνεις μούχτη και δεν δείχνεις τίποτα όταν το θέμα είναι τόσο λεπτό.Κι όσο για τον Κάκο προσπαθεί πάντα να γίνεται ο πρωταγωνιστής του αγώνα οπότε μάθε και λίγο το παρελθόν του πριν σχολιάσεις.

    • solid snake
    • Κακο καταφερες να κανεις ενα ησυχο παιχνιδι,να μιλαει ολη η ελλαδα με αυτο με τα σφυριγματα σου και τις υποδειξεις των βοηθων σου...Ποσο δικιο εχει το επιθετο σου,αν του αλλαξεις τονισμο...

    • Djibril
    • @Chased, ο κανονισμός είναι σαφέστατος, έχεις δίκιο, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δε νομίζω ότι θα αλλοιωνόταν η εικόνα και η βαθμολογία του αν δεν έβγαζε τη δεύτερη κίτρινη, όταν μιλάμε για ένα τόσο "λεπτό" θέμα. Ούτε θα τιμωρούταν ο ίδιος, όπως δήλωσε χθες στο Macedonia TV. Η διαιτησία του ήταν κάκιστη και δεν οφείλεται μόνο στο συγκεκριμένο σφύριγμα.

    • Chased
    • Το background τουΚάκου και τον χώρο γενικότερα τον ξέρω πολύ καλύτερα από εσάς σας πληροφορώ! Δεν με νοιάζει πως θα φανεί αυτό το μήνυμα, είναι απλά η αλήθεια!

      Όσο για την κάρτα, πολύ καλά έκανε και την έβγαλε και το μήνυμα δεν έχει καμία σημασία! Στην τελική, αν ήταν τόσο σημαντικό, θα μπορούσε ο παίκτης να κάνει δηλώσεις μετά ή πριν τον αγώνακαι όχι να παραβεί τον σαφέστατο κανονισμό και να πέφτει η ευθύνη σε άλλον1! Πολύ σωστά έκανε ο Κάκος! Καλύτερα θα ήταν να είχαν όλοι οι παίκτες ή ο Αγκάνθο(ή όπως λέγεται) έναπανό κατά τηδιάρκεια του λεπτού σιγής, παρά αυτό!

      Και επαναλαμβάνω, πολύ σωστά έκανε ο Κάκος στο θέμα αυτό!

      Στο μέλλον θα σηκώνουν όλοι τις φανέλες και θα λένε μετά "μα ήταν ανθρώπινο το μήνυμα... κλαψ, λυγμ!" Στα απαυτά μας! Κίτρινη κάρτα! Σεβασμός στο παιδί, αλλά μπορεί να εκδηλωθείμε καλύτερο τρόπο! Όχι με το να χαμογελάς και να κάνεις σαν χαζοχαρούμενο και να σηκώνεις τη μπλούζα, δείχνοντας ένα πένθιμο μήνυμα!


      Όσο για τον φίλο ckastam, ντρέπομαι που η Κέρκυρα έχει ανθρώπους σαν κι αυτόν που ούτε καταλαβαίνει το θέμαμε την κάρτα αλλά και ούτε μπορεί να ξεχωρίσει τις αποφάσεις του διαιτητή από αυτές των βοηθών του! Κρίμα! Πολύ κρίμα!

    • lust
    • @Tanno πλακα μας κανεις ετσι ? Φταιει ο Κακος για το ΟΦΣΑΙΤ??Ο διατητης ειναι υπευθυνος για το οφσαιτ??Κοιτα να δεις που νομιζα οτι οι εποπτες ειναι υπευθυνοι για τα οφσαιτ....περιεργο...

      και για να μη το κουραζουμε για τη 2ρη κιτρινη ας του εδινε τις 2 προηγουμενες για την αγκωνια και για το τακλιν να τελειωνε το παραμυθι αντε που θα βγειτε και θιγμενοι με

      1)γκολ απο ανυπαρκτο φαουλ
      2)Ο Αγκανθο επρεπε να ειχε αποβληθει πολυ νωριτερα
      3)2 ανυπαρκτες 2ρες κιτρινες για την ΑΕΚ

      Αντε να παρετε 2-3 δανεικους απο τον ΟΣΦΠ μπας και σας σωσουν

*