Τους προβληματισμούς του Peter Moore φαίνεται πως έχει η Ubisoft και έτσι αποφάσισε να λανσάρει ένα νέο τύπο video game κατά την περίοδο λανσαρίσματος του νέου συστήματος. Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Yves Guillemot, ο τίτλος θα δοκιμάσει την αγορά και σίγουρα θα προκαλέσει το ενδιαφέρον των gamers. «Θα κάνουμε όλες τις ανακοινώσεις μέσα στους επόμενους μήνες, έτσι ώστε να δούμε πως θα αντιδράσει το κοινό», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Συμπλήρωσε δε πως «υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να μεταφέρουν με τα λόγια μια πληροφορία. Αυτοί μας ενδιαφέρουν». Υπενθυμίζεται πως η Ubisoft έχει επιβεβαιώσει ήδη πέντε τίτλους για το Wii U, μέσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται τα Killer Freaks From Outer Space, Ghost Recon Online, Assassin’s Creed και Raving Rabbids.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Τι είδους video game έχει στοχο να λανσάρει η ubi για το wii u ; Λογικά θα πρέπει να είναι πολυ ενδιαφέρον.Πραγματικά έχω μεγάλη περιέργια ρε παιδιά.
Το ψαχνει η ubι αλλα σε αυτην την γενια εχει πεσει πολυ ποιοτικα ενω στην προηγουμενη γενια λεγαμε ubisoft=παιχνιδαρα .