Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Digital Illusions CE (DICE)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
EA
ΔΙΑΝΟΜΗ
EA
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
7.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 29/10/13
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
Σιγά, σιγά έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στο διαδίκτυο διάφορα videos για το Battlefield 4 στα οποία γίνεται σύγκριση των εκδόσεων για Xbox One και PlayStation 4.




Η έκδοση του X1 φαίνεται καλύτερη ή έχω πρόβλημα στα μάτια;
φαίνεται ποιο καθαρή και ποιο έντονα και ζωντανά χρώματα ενώ στο PS4 σαν να ειναι ξεθωριασμένο
1600x900 η αναλυση το bf4 (ps4)
1280x720 η αναλυση στο xbox one
50% λιγοτερα pixels δλδ
απο digital foundry αυτο.
Και μεταξοτες βιολετες να εχει δεν κλανει μια το τσιουαουα μπροστα στα δοντια του ντομπερμαν.
εχουμε ξεκαθαρο νικητη απο το video..στο ΧΒΟΝΕ ειναι πολυ καλυτερο το bf4 και αναμενομενο εδω που τα λεμε...
Ποιά ανάλυση ρε φίλε, από το βίντεο δείχνει καλύτερο στο Xbox One.
επικα σχολια για αλλη μια φορα,δεν εκανε κανεις το κοπο να διαβασει το αρθρο στη digital fountry
οπου λεει ξεκαθαρα ποια εκδοση δειχνει καλυτερα κ οτι τα σκατωσαν οι ιδιοι με το capture του gameplay το gamma ιδιως στην εκδοση του one ειναι τελειως χαλια οπως παραδεχτηκε η df κ το ιδιο στο ps4 που δειχνει ξεθωριασμενα λογω λαθος δικο τους οπως παραδεχτηκαν,θα εμπαινα στο κοπο να στειλω λινκ αλλα δε θα το κανω μιας κ εδω εχουμε ατομα που προτιμουν χειροτερη αναλυση με 100 ευρω παραπανω.καληνυχτα κ καλη τυχη αδερφια.με την πολυ καλυτερη εκδοση του one :P
ΥΓ κ επειδη κ αλλα multiplatform θα εχουν χαμηλοτερη αναλυση στο xbox σας ευχαριστω που απο τωρα ξερω οτι αυτη θα ειναι κ η καλυτερη εκδοση. ολικη εκλειψη
TORICO Με προλαβες
εγω δεν ξερω απο μετρησεις ειμαι αδαης και γι αυτο ρωταω
πως ειναι δυνατον ενα πιο δυνατο μηχανημα να δειχνει το ιδιο software πιο ασχημα με το κατωτερο ?
το φτωχο μου μυαλο λεει οτι στο δυνατοτερο μηχανημα η θα το δειχνει καλυτερο η το ιδιο... αλλα οχι κατωτερο
σε ενα μηχανημα που το hardware του ειναι πιο αδυναμο..οποτε συμπαιρενο δυο πραγματα
η αυτος που κανει την συγκριση μας δουλευει...η εν λογω εταιρια που βγαζει το software...εκανε καποια μαγικα
γιατι..δεν ξερω εγω...
φιλε martin εαν κανει καποιος και διαβασει τι ειπαν τα ατομα που επαιξαν το παιχνιδι κ στις 2 εκδοσεις θα δειε οτι αναφερουν ξεκαθαρα ποια εκδοση ηταν καλυτερη,ιδιως στο multiplayer η διαφορα ειπαν ειναι ακομα πιο μεγαλη.
αλλα δε με σοκαρει κατι ο καθενας για το χ ψ λογω πρεπει να δικαιολογησει καπως στον ευατο του την επιλογη του κ τα 100 ευρω που κανει το μηχανημα της επιλογης.το ιδιο ειχαν παθει κ οι χρηστες του ps3 στις αρχες που απλα εψαχναν να βρουν γιατι το πληρωσαν τοσο το ιδιο κ οι χρηστε του wii u κ παει λεγοντας, κ σε αυτη τη γενια η τραπουλα θα ξαναμοιρστει,εγω θα πηγαινω παντα οπου υπαρχει καλυτερο value for money χωρις να με απασχολουν τη logo εχει στην απεξω.θα δουμε τρελη εθελλοτυφλια κ σε αυτη τη γενια οπως κ στις προηγουμενες οπως κ στις επομενες.
Όσοι έπαιξαν παιχνίδια σε PS4 και ΧΒOne αναφέρουν πως η μόνη διαφορά που καταλαβαίνεις με το γυμνό μάτι είναι τα lighting effects του ΧΒOne φαίνονται πιο έντονα, κάποτε είναι και ενοχλητικά ειδικά σε μεγάλες HD τηλεοράσεις. Πολλοί υπολογίζουν ότι προσπαθεί η Microsoft να κρύψει pixalations με το δυνατό φωτισμό. Αν δεν τα δούμε με τα δικά μας μάτια δεν μπορούμε να κρίνουμε 1000%.
Οποιος διαβασει το κειμενο βλεπει ξεκαθαρα οτι το PS4 υπερτερει στο Single, χανει στο multi αλλα και τα 2 ειναι πισω απο το PC!
Βεβαια αυτο τα λεει ολα...
"While we've been able to come to some interesting conclusions thus far, we have to stress that this is far from the definitive, final word - it's an assemblage of observations on image quality and performance acquired outside of standard conditions and indicative only of the build we saw at the event, running on development hardware. We will be revisiting the game on retail consoles and giving the Xbox One Kinect and multiplayer modes the vigorous testing they deserve. Over and above that, despite all the next-gen excitement, we shouldn't forget that there are still the current-gen versions of the game to cover too. Our Battlefield 4 coverage is far from complete - there's much, much more to come."
Οταν βγουν και οι 2 κονσολες στην αγορα, θα κανουν τα "σωστα" τεστ. Επισης ειναι ακομα αρχη, θα δουμε καλυτερα πραματα στο μελλον.
τα τεστ εχουν γινει ηδη οπως και οι επισημες αναφορες για downgraded γραφικα και αναλυση ακομη και σε αποκλειστικους τιτλους του XBONE που εβαλε hi end pc για να κοροιδεψει κοσμο που ακομη δεν εχει τοποθετηθει η Ms εδω κολαει η παροιμια που λεει τρεχει η π*α να κρυφτει και η χαρα δεν τη αφηνει
Oπως και να χει και παλι ειναι 50% χαμηλοτερη αναλυση με 100 ευρω παραπανω oποτε τρεξτε ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ.:P