Η Columbia Pictures, το studio πίσω από τη νέα ταινία The Amazing Spider-Man, έδωσε στη δημοσιότητα έξι νέες εικόνες από την επιστροφή του υπερ-ήρωα. Ο πρωταγωνιστής εμφανίζεται τόσο με τη στολή του, όσο και χωρίς, δίνοντάς μας έτσι μια πρώτη γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε. Η ταινία θα ξεκινήσει να προβάλλεται σε 2D και 3D εκδόσεις από τις 3 Ιουλίου του 2012.






Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
δε μου αρεσει καθολου ομως....θα το ηθελα πιο σκοτεινο και ωριμο...
Δεν μου αρέσει κανείς από τους 2 πρωταγωνιστές!
φολα
πιο σκοτεινο ρε bahamut θα ειναι...αν ξερεις...ο sam raimi των προηγουμενων ταινιων δεν το λες οτι της γυρισε και σκοτενιες οποτε η εκ των πραγματων στροφη ειναι δεδομενη.
εγω αυτο που δεν καταλαβα ειναι γιατι το ξεκινησαν απο την αρχη παλι?και ο καινουριος πρωταγωνιστης ειναι τελειως ακυρος
αισχρό
Μου μυρίζει πατάτα,είναι νωρίς βεβαια αλλά μου μυρίζει πατάτα.:D
Μάπα!!
Εμένα μου φαίνεται αντάξιο με την πρώτη τριλογία, δηλαδή καλούτσικο...
http://www.youtube.com/watch?v=_XayxMPrUP4&feature=player_embedded
Στο trailer στο τέλος έχει και μία σεκάνς (πώς τα λέω καμιά φορά αν θέλω) που είναι τελείως Mirror's Edge.
Χμμμ.... Ποτέ δεν γούσταρα να αλλάζουν οι ηθοποιοί πίσω απο ενα ρόλο, είτε σε σειρά, είτε σε σειρά ταινιών.
Άλλο ένα παράδειγμα "γιατί". Απλά δεν... κολλάει ας πούμε.
NOT ANOTHER F@CKING REBOOT!!!!