Η εταιρία Deep Silver έδωσε στη δημοσιότητα μία νέα σειρά από screenshots για το Dead Island, όπου και παρουσιάζονται για πρώτη φορά οι εχθροί με τη μορφή ζόμπι. Ο όγκος της πληροφορίας που έρχεται τόσο από τον publisher όσο και από τον developer είναι ελάχιστος και θα πρέπει να κάνουμε υπομονή για λίγο καιρό ακόμη μέχρι να μάθουμε όλες τις σχετικές λεπτομέρειες. Μέχρι τότε, απολαύστε τις νέες εικόνες.






Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ε ρε λιώσιμο που θα πέσει με το συγκεκριμένο...
Ελπίζω να μην είναι zombie με υπερφυσικές δυνάμεις που να θέλουν 10 γεμιστήρες για να πέσουν ενώ στην πίστα σου δίνει 2 XD(εμπειρία RE5)
thelw na dw gameplay :D
Adiaforw gia to sigkekrimeno..
Το θελω, το θελω, το θελω...
Ολοι το θελουμε............
Δεν είδα κάτι το ιδιαίτερο. Περιμένω gameplay video.
Εξαιρετικά ενδιαφέρον το παιχνίδι...τα γραφικά θυμίζουν πολύ Source Engine και L4D.
ΓΚΑΝΤ ΝΤΑΜΙΤ
Πολύ όμορφο, αλλα απο πρωτοτυπία....
Οσο "ψηστικό" είναι το βίντεο τόσο "ξενέρα" είναι οι εικόνες αυτές........ζουρλομανδύας σε γομάρι με μάσκα....χμμμμ, με προβληματίζει.
Είδωμεν και σε αυτό...
Με προβληματιζουν οι εικονες...
Περιμενω κατι σε 28 Ημερες Μετα αμα με πιανεται.Να εχει λιγο δραμα οπως το υπεροχο τραιλερ που μας εδειξαν.Μην δω Left4Dead style.
Περιμενω να δω περισσοτερα,παντως φαινεται πολυ υποσχομενο!
αν δεν είναι πειραγμένες οι εικόνες, το παιχνίδι δείχνει να έχει ανέβει πάρα πολύ στον ποιοτικό τομέα.