Μέσα από το LinkedIn προφίλ ενός από τους προγραμματιστές της Ubisoft Montpellier, προέκυψε πως το studio ενδεχομένως να ετοιμάζει έναν νέο multiplatform τίτλο για PC, PS3, Xbox 360 και Wii U. Σύμφωνα λοιπόν με το προφίλ του Gregory Riachi, ο τίτλος βρίσκεται σε ανάπτυξη από τον Νοέμβριο του 2012 ενώ τα βελτιωμένα physics είναι ένα από τα κύριά του στοιχεία.

Με το Rayman: Legends να βρίσκεται υπό ανάπτυξη αλλά και το Beyond Good and Evil 2 να μην έχει ακόμα κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας, μένει να δούμε αν η εταιρία μας ετοιμάζει κάτι καινούργιο για αυτήν τη γενιά.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ZombieX. :P
η ubisoft ειναι η καλυτερη...
Και εγω το πιστευω για εναν νεο Zombi multiplatform τιτλο.
δεν ξέρω τι μπορεί να ετοιμάζουν αλλά θα είναι παιχνιδάρα όπως και τα περισσότερα παιχνίδια που βγάζουν
Ας είναι έκπληξη για όλους, κάτι πρωτότυπο.
Αφού λέει ότι το ετοιμάζει και για WiiU εκτός κι αν εννοείτε σήκουελ,δεν νομίζω να είναι κάτι σχετικό με το Zombi U.