







ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Rockstar συνέχισε και σήμερα την παροχή screenshots στον Τύπο, παρουσιάζοντας τέσσερις νέες εικόνες, με τον υπότιτλο "Business". Επειδή λοιπόν και η δουλειά μπορεί να είναι διασκέδαση, ρίξτε μια ματιά παρακάτω:
Η πιό ωραία είναι αυτή με το αεροπλάνο πάνψ από τον καταράκτη.
ΟΜΩΣ, αυτή που με ενθουσίασε περισσότερο είναι η τελευταία, γιατί εισακούστηκαν οι προσευχές μου μ'αυτήν! Ο λόγος; Επιβεβαιώνεται ΚΑΙ το San Fierro!!!
Ο τύπος με το όπλο βρίσκεται στη ναυτική βάση Easter Basin Naval Station. Το πλοεμικό πλοίο το επιβεβαιώνει εξάλλου!
Από πίσω είναι η Kincaid Bridge, που περνούσαν μόνο τρένα από εκεί στο GTA:SA.
Και στο βάθος, έχω την εντύπωση πως φαίνεται το Big Pointy Building, η αναπαράσταση της Transamerica Pyramid στο Σαν Φρανσίσκο!
Καλή επιλογή από την R* να δώσει τελευταία αυτήν την εικόνα. Μέχρι να ξαναέχουμε νέα σε λίγες εβδομάδες, το hype θα ανεβαίναι όλο και πιό πολύ!
αυτες οι φωτο φαινονται πιο ρεαλιστικες απο τις προηγουμενες που βγηκαν ! οι ροδες απο την νταλικα γιατι πανε ετσι ?
φίλε paoan13 ή είσαι μόνιμος κάτοικος San Fransisco ή έχεις λιώσει το san andreas! τα κατάλαβες όλα αυτά από μια εικόνα?
Οι ονομασίες είναι αυτές που έχουν στο GTA:San Andreas.
Κοιτάζοντάς την όμως καλύτερα, βλέπω πως το πλοίο είναι εμπορικό, όχι πολεμικό. Δίπλα όμως στη ναυτική βάση στο Easter Basin, είναι ένα εμπορικό λιμάνι, οπότε πάλι θα μπορούσε να είναι το San Fierro.
Στο βάθος όμως, το ψηλό κτίριο που φαίνεται μοιάζει πιό πολύ με το Los Santos Tower, την αναπαράσταση του U.S. Bank Tower, στο Λος Άντζελες. Αυτό λοιπόν με μπερδεύει και με κάνει πιό επιφυλακτικό, για το αν η εικόνα είναι στο San Fierro ή στο Los Santos.
Η γέφυρα όμως είναι η Kincaid Bridge. Και στο San Andreas, μέσα σε πόλη δεν υπήρχε τέτοιου στυλ γέφυρα, παρά μόνο στο San Fierro.
Τελικά το GTA V ανακοινώθηκε για ps3 Xbox360?? έχασα κάποιο επεισόδιο??
Φίλε spiros_rom, δεν ανακοινώθηκε ούτε ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού, ούτε τα formats για τα οποία θα βγει. Απλά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, η R* έβγαλε στη δημοσιότητα 10 συνολικά εικόνες.
Άποψη μου, είναι πως το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει Μάιο του 2013. Για PS3, XBOX360, PC και πιθανότατα και WiiU.
Ούτε next gen, ούτε τίποτα
Οι εικόνες πρέπει να είναι από τουμπανιασμένο PC...
Λέω και εγώ, πάντως αυτά τα γραφικά δεν είναι από κονσόλες σημερινής γενιάς όπως είπε και ο shepard σίγουρα από pc, το λέω αυτό γιατί το GTA V απ'ότι είχα διαβάσει είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το 4
τρομερης ποιοτητας εικονες..με τι μηχανη γραφικων θα ετρεξαν αραγε καμια unreal,σοφη επιλογη το san francisco οπως και στο εκπληκτικο υπεροχο driver san fransisco.