Η ιστοσελίδα RockPaperShotgun ανακάλυψε πως η ΕΑ «ανέβασε» μία ειδική ιστοσελίδα στη διεύθυνση http://www.cncstage.com/en/, όπου και παρουσίασε κάποια πρώτα στοιχεία για το επόμενο μέρος της σειράς Command & Conquer. Από τη στιγμή που διαδόθηκε το ρεπορτάζ, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος publisher απέσυρε όλο το υλικό, κάτι που αυτόματα μας βάζει σε υποψίες για το πόσο η διαρροή έχει όντως δόσεις αλήθειας. Όπως αναφέρει λοιπόν η γνωστή ιστοσελίδα, η σειρά αναπτύσσεται από ένα νέο σημαντικό εσωτερικό κομμάτι της ΕΑ, την Victory Games, η οποία θα έχει έδρα στο Los Angeles, στο Texas και στη Shanghai και στη θέση του επικεφαλής της θα βρίσκεται ο Van Canegham (δημιουργός του Might & Magic, που προσλήφθηκε για να δώσει ξανά ζωή στη σειρά).

Στην ιστοσελίδα υπήρχε δήλωση του προαναφερθέντος, στην οποία αναφερόταν χαρακτηριστικά πως το studio θα εστιάσει στη βελτίωση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η σειρά, έτσι ώστε να μπορέσει να αποτελέσει μια σταθερή βάση για μελλοντικές κυκλοφορίες. Ακόμη, από τα στοιχεία που πρόλαβαν να συλλέξουν οι δημοσιογράφοι του site, ο νέος τίτλος αναμένεται να είναι διαθέσιμος μόνο για online δράση και αποκλειστικός στο PC. Υπενθυμίζουμε στους φίλους και στις φίλες του Enternity πως η EALA που είχε αναλάβει να φέρει εις πέρας τις τελευταίες παραγωγές της σειράς Command & Conquer έκλεισε πέρσι.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
μακάρι να επαναφέρει την σειρά στα παλιά της επίπεδα γιατι το cnc5 ήταν απαράδεκτο
Λέτε να δούμε κανένα καλό comeback?
afou einai pc only mallon tha to paraleipsw
@ViLb Το τελευταιο που βγηκε δεν ηταν το 4;
Για να δουμε,αμα ειναι οντως σαν τα παλια ισως το παρω.
Ακομα νωρις ειναι βεβαια....
ναι δίκιο έχεις, 4 λεγόταν. απλά επειδή ήταν το 5ο παιχνίδι στο σύμπαν (μην ξεχνάμε το μετριότατο fps CnC Renegade) συχνά ξεχνιέμαι :)
ama einai san to 4 tha klew !!tetoio game kai to kanane paidiki xara!!elpizw na thimizei ta palia kala c&c
Το τελευταίο C&C είναι πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ για τη σειρά. Το κατάλαβε η ΕΑ και δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει ξανά τέτοιο έκτρωμα να κυκλοφορήσει...
Ποτέ δεν με εντυπωσίασε το CnC....Θα το κοιτάξω αυτό αλλά δεν περιμένω κάτι διαφορετικό.
Έδωσε δώρο πρόσφατα περιοδικό του χώρου TIBERIAN SUN + THUNDERSTORM αυτά είναι δώρα με συναισθηματική αξία... το έπαιζα με φίλο το CnC TIBERIAN SUN, με φίλο σε νετ-καφε, τότε που είχαμε ΔΡΑΧΜΕΣ.