Η ΕΑ αποκάλυψε στο πλαίσιο της δημοσίευσης των οικονομικών της αποτελεσμάτων πως το νέο μέρος της σειράς Need for Speed θα κάνει την εμφάνισή του εντός του τρέχοντος οικονομικού της έτους. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία σημειώνει πως μέσα στο δεύτερο τρίμηνο της συγκεκριμένης περιόδου, δηλαδή από τον Οκτώβριο έως και το Δεκέμβριο του 2012, θα κυκλοφορήσει επίσημα το νέο μέρος της σειράς Need for Speed, χωρίς ωστόσο να έχουμε κάποια περαιτέρω πληροφορία.

Η αγγελία της Criterion που έκανε πρόσφατα την εμφάνισή της ίσως μας δίνει κάποιο στοιχείο, ίσως και όχι, αφού είναι αργά για να ξεκινήσει τώρα την ανάπτυξη ενός racing game που θα κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους μήνες. Υπομονή, στην Ε3 σίγουρα θα ξέρουμε περισσότερα...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ελπίζω για Most wanted 2, αλλιώς....
Ελπιζω να μην ειναι κατι αντιστοιχο του ΤΗΕ RUN γιατι διαφορετικα με βλεπω να φωναζω.......Oχι αλλο καρβουνο!!!!!!!
Δωστε most wanted 2 στον λαο...