Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ubisoft Montreal
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ubisoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 08/07/11
-
PC PS3 XBOX 360
Θυμάστε το demo του Far Cry 3 που παρουσιάστηκε στην Ε3; Σύμφωνα με την Ubisoft, ήταν η μία μόνο όψη του νομίσματος, αφού το συγκεκριμένο κομμάτι του παιχνιδιού –και όχι μόνο- μπορεί να προσεγγιστεί και με διαφορετικό τρόπο.




Εκτός από τη Nanosuit,σε τί διαφέρει αυτό από το Crysis1?Ακόμα και η παράγκα ακριβώς κάτω από τον βράχο που στάθηκε ο τύπος ίδια είναι!Έλεος!
@Chased εχουν διαφορετικα εσωρουχα οι χαρακτηρες στο far cry 3.
@Chased προς τι η ειρωνία?Έχεις ασχοληθεί με τα προηγούμενα far cry της σειράς?Καμία σχέση με το Crysis,το μόνο κοινό είναι οτι ανήκουν στην κατηγορία FPS,μην ξεχνάμε το Far Cry 1 έκανε την εμφάνισή του αρκετό καιρό πρίν βγεί το Crysis στην αγορά,και εκεί έκανε τα πρώτα της βήματα η μηχανή γραφικών Cry Engine,και εκεί ίσως στάθηκε το Crysis στην συνέχεια,σίγουρα πήρε μερικά στοιχεία απο το Far Cry.
Απο οτι φαίνεται θα είναι παιχνιδάρα,καλό πάντως ότι θα έχει native ways για να τελειώσουμε την αποστολή.
@ romanos.romaidis
Φίλε μου μιλάω για το βίντεο αυτό και μόνο αυτό...Δεν με νοιάζει πως είναι τα υπόλοιπα παιχνίδια,κρίνω αυτό το συγκεκριμένο βίντεο...
Όσο το έβλεπα,σκεφτόμουν "κακή έκδοση του Crysis1"...Και το νερό είναι στατικό ενώ στο Crysis1 κυμάτιζε,και ο φωτισμός καλύτερος ήταν στο Crysis1...Ακόμα και αυτό το γκρουπ παραγκών,είναι ΟΛΟΙΔΙΟ με εκείνο στο Crysis1,μέχρι και τα ίδια Tactical Options βάλανε...
Μα φίλε ο οπτικός τομέας είναι που κλέβει την παράσταση στο βίντεο,βάλτο HD και δές,αυτό ισχύει και για το πρώτο βίντεο,το παιχνίδι,απο γραφικά φυσάει,που βλέπεις το στάσιμο νερό φίλε μου? Τα ίδια tactical options δεν τα βλέπω,σίγουρα το σκηνικό μόνο που είναι μέσα στην ζούγκλα θυμίζει Crysis 1,αλλά δεν σημαίνει κάτι αυτό,πάντως τα γραφικά για εμένα είναι τούμπανο,απο οτι φαίνεται στο βίντεο,εκτός και αμα είμαι τυφλός φίλε..
JUST CAUSE