Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο trailer για το A Link Between Worlds

Η Nintendo δημοσίευσε ένα νέο video για το επερχόμενο Legend of Zelda: A Link Between Worlds, το οποίο παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του New York Comic Con 2013. Σε αυτό βλέπουμε τον Link να περιπλανιέται στην Hyrule και να μάχεται εναντίον εχθρών. Υπενθυμίζουμε ότι το παιχνίδι είναι sequel του The Legend of Zelda: A Link to the Past και θα κυκλοφορήσει στις 22 Νοεμβρίου. Μέχρι τότε μπορείτε να απολαύσετε το εν λόγω video μέσα από τον παρακάτω player:



Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
    • 7+ pegi 7+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (36)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://zelda.com/link-between-worlds/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Οτι και να πω γι αυτη τη σειρα λιγο θα ναι... Εκπληκτικο art direction, ταιριαζει πολυ και με το υφος του Link to the past.

      Οποιος εχει παιξει zelda, ξερει πολυ καλα τι τον περιμενει και μονο με την προσθηκη της ικανοτητας να γινεσαι τοιχογραφια! Απειροι και πολλων μορφων γριφοι, πολυ καλα κρυμμενα collectibles... Χαμος!

    • ninty
    • πιο τελειο πεθαινει...απο τις σημαντικοτερες κυκλοφοριες της χρονιας και το βλεπω για game of the year...

    • MBisonGR
    • Συμφωνω σε ολα με οσα εχουν γραψει τα παιδια παραπανω το μονο που θελω ειναι να ειναι μεγαλο παιχνιδι και να μην τελειωνει σχετικα γρηγορα για καποιους που εχουν ξαναπαιξει Zelda και να κρατησουν τη δυσκολια σε καλα επιπεδα μην το κανουν για 4χρονα.

*