Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Capcom
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
Nortec Multimedia
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
6.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 04/04/11
-
3DS
H Capcom ανέβασε στο YouTube ένα νέο video για το Resident Evil: Mercenaries που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο Nintendo 3DS. To trailer είναι μικρό σε διάρκεια, ωστόσο παρουσιάζει τους πρωταγωνιστές και τονίζει το co-op mode δύο παικτών, τις ορδές ζόμπι και την πληθώρα όπλων, την οποία και θα απολαύσει ο παίκτης που θα αγοράσει τον τίτλο.




Αυτο το πραμα... ΔΕΝ ειναι Resident Evil. Πως καταντησε ετσι αυτο το franchise ρε μαμωτο?
Teleio apo tin proti stigmi p pira to 3ds m arese afto to game anipomonw na vgei!!!! :D
Ανυπομονώ να το παίξω! :D Εννοείται, για όσους ξέρουν από Resident Evil, ότι τα "Mercenaries" ποτέ δεν είναι games με μεγάλη ιστορία και πολλούς γρίφους, αλλα μικρές ιστορίες με πολύ "ξύλο" και ελάχιστους γρίφους. Οπότε θα συμφωνήσω ότι "Resident Evil" δεν είναι, αλλά "Resident Evil Mercenaries" είναι και παραείναι!
Ανθπομονώ να το φτύσω !
Δεν είναι τώρα αυτό το παιχνίδι για να σκάσεις 40-50 ευρώ.
Shepard θα συμφωνήσω...