- Τα premium μέλη είναι τα εξής: ο χρήστης nfs_maniac κερδίζει ένα πακέτο (μπλούζα και PS3 αντίτυπο) και ο χρήστης DrManolo ένα πακέτο για το Xbox 360.
Τα μέλη που έκαναν like στην ανάρτηση στο Facebook και κερδίζουν είναι αυτά με τα ονόματα: Padelis Cockney (PS3) και Nikos Machinarium (Xbox 360).
Τα υπόλοιπα δώρα (πακέτα για PC) μοιράζονται στα μέλη με τα usernames: padelices και XeniaAndreou.

Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (username, mail με το οποίο έχουν κάνει εγγραφή στο site) έτσι ώστε να ετοιμάσουμε τις αποστολές. Οι χρήστες που κέρδισαν με το like που έκαναν στην ανάρτηση στο Facebook group θα πρέπει να μας στείλουν mail από το λογαριασμό στον οποίο είναι εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία. Όλοι οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το site μέχρι τις 19 Οκτωβρίου για να μας δηλώσουν ότι αποδέχονται τα δώρα και τη χρέωση του ταχυδρομείο. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη δέκα πακέτα προστασίας Panda Internet Security 2012 σας περιμένουν στο νέο διαγωνισμό μας που βρίσκεται εδώ.




Be safe :D
Συγχαρητήρια...:)
Άσε και κανένα διαγωνισμό για εμάς ρε συ nfs_maniac
ΕΝΤΕΡΝΙΤΥ σε ευχαριστώ τα μάλα!! Πραγματικά όμως δν έχω φράγκο και είναι ότι καλύτερο μου έχει τύχει γιαυτόν το μήνα!!!
Συγχαρητήρια στα παιδιά και ειδικά στον nfs_maniac που είναι εκλεκτός μου φίλος!Θα μου το δώσεις το παιχνιδάκι είπαμε,ε φανταστικέ Μανιακέ? :Ρ
κάντε βουντού στον Μιλτο-μάνιακ
Who do you voo-doo.
Ωωωωωω!!! Έκατσε δωράκι???? Λαμπρά!!!
Thanks Enternity!!!
@jwr94 Υπερβολικό σε κόβω φίλε μου, το πρώτο παιχνίδι είναι που κερδίζω!! :D
@Chased Respect!
@major Στα zombies που θα ξεκοιλιάζω, θα σε σκέφτομαι XD
Έλεος με τα premium members.Τι σόι διακρίσεις είναι αυτές;Έχω βαρεθεί να βλέπω τους ίδιους να κερδίζουν.
Altair, αν κέρδιζαν ΜΟΝΟ αυτοί να το καταλάβω να γκρινιάζεις... Από τα 6 δώρα, πάνε τα 2 εκεί και τα άλλα 4 χωρίζονται σε όλους τους υπόλοιπους. Έχουμε κάνει καμία 60ρια διαγωνισμούς και πάντα φροντίζουμε να μην αποκλείονται χρήστες. Δε δώσαμε ποτέ δώρα με κλήρωση ΜΟΝΟ ανάμεσα στα μέλη με πολλούς πόντους.
Ο μηχανισμός των πόντων δεν είναι υποχρεωτικός για όλους. Άλλοι ασχολούνται, κάνουν posts και βοηθούν το site με τη συμμετοχή τους και άλλοι επιλέγουν να μην το κάνουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να μην ισχύει κάτι τέτοιο; Γιατί δηλαδή να μην επιβραβεύεται ένα loyal member;
Αν έχεις κάτι να προτείνεις, με χαρά θα θέλαμε να το ακούσουμε στο forum του site.
Το καταλαβαίνω να ξεχωρίζετε τους ενεργούς χρήστες από τους ανενεργούς που μπαίνουν απλά για τους διαγωνισμούς,αλλά ως εκεί.Από κει και πέρα,οκ επειδή το σύστημα με τους πόντους απ'ότι έχω καταλάβει έχει να κάνει και με τα Thumbs Up,πες μου πόσο δύσκολο είναι να κάνει κάποιος κάμποσους λογαριασμούς ακόμα και να κάνει Thumbs up στον ευατό του για να έχει πλεονεκτικότερη θέση στους διαγωνισμούς.
Δεν ξέρω,ίσως το βλέπω λάθος εγώ,απλά εμένα δεν μου φαίνεται σωστό.Ή αν θες,ισορροπημένο.
Ενώ φίλε Altair θα ήταν πολύ καλύτερο να υπάρχουν 4.567.234 εγγεγραμμένοι χρήστες, απο τους οποίους το 90% θα έχει κάνει εγγραφή μόνο και μόνο για να λαμβάνει μέρος στους διαγωνισμούς, και απο εκεί και πέρα μην τους είδατε...
Τουλάχιστον αυτός ο μηχανισμός σου δίνει το κίνητρο να ασχοληθείς ενεργά με την σελίδα, σε ανταμείβει γι αυτό, ενώ συγχρόνως προσφέρει και την δυνατότητα να κερδίσουν και τα υπόλοιπα μέλη
EDIT
Altair καμία σχέση δεν έχουν τα thumbs up... Ρίξε μια ματιά και θα δεις οτι απειρο-ελάχιστα posts που έχουν πάνω απο 5 thumbs up
Αυτό είπα εγώ;Διάβασε πιο προσεκτικά τι έγραψα παραπάνω.
Ναι δόξα το Θεό, απο δευτέρα δημοτικού έχω μάθει να διαβάζω.... Βρες μου εσύ τώρα 5 posts που έχουν πάνω απο 5 thumbs up, και πιστεύεις οτι επηρεάζουν την συλλογή πόντων....
edit:
1 από δω,ένα από κει,μαζεύονται.Αλλά οκ το είπα και πιο πάνω,μπορεί να κάνω και λάθος ή να το βλέπω εγώ λάθος.Απλά μου φαίνεται άδικο το όλο σύστημα.Κι εγώ ενεργός είμαι,ποστάρω,γράφω,σχολιάζω,απλά λόγω υποχρεώσεων ή έλλειψης χρόνου δεν το κάνω τόσο συχνά όσο άλλοι.Ενεργός δεν είμαι;Δεν μπαίνω για τους διαγωνισμούς και πιστεύω αυτό φαίνεται από τη συνολική μου παρουσία στο φόρουμ και στα σχόλια.Πόσο δύσκολο είναι να ξεχωρίζουν οι ενεργοί,από τους ανενεργούς;
Μίλτο με πεθανες ...
κριμα και το ηθελα πολυ αυτο το game :P...συγχαρητηρια στους νικητες
Εντάξει βρε παιδιά,μην το κάνουμε μεσανατολικό τώρα...Και εγώ ήθελα το παιχνίδι(από τότε που το ενοικίασα κυρίως) και εγώ θέλω να κάνω τον Solid Snake στο σπίτι του nfs_maniac,να τον αναισθητοποιήσω στον ύπνο του,να κλέψω το παιχνίδι και να κάνω και κανά tea-bagging για να γουστάρουμε,αλλά δεν θα μαλώσω κιόλας...Τουλάχιστον όχι στο θέμα με τους νικητές που θα έπρεπε να έχει μόνο συγχαρητήρια μηνύματα και ίσως ελάχιστη ζήλια...
(nfs_maniac,να προσέχεις τα βράδια...Χαχαχαχα! jk!)
Να προτείνω κάτι άλλο εγώ και όσοι μπορείτε και το σκέφτεστε,κάντε ένα thumbs up γιατί στα άλλα news δεν με βλέπω να παίρνω ποτέ...ΛΟΛ
Παύλο,εγώ δεν δήλωσα συμμετοχή γιατί δεν μου άρεσε καθόλου το ότι ζητάτε τα στοιχεία κάποιου μόνο και μόνο για την κλήρωση...
Ίσως να αποτρέπει τα πολλαπλά accounts(δεν είναι και δύσκολο να βάλει κάποιος τα στοιχεία φίλου του,όμως),αλλά είναι λίγο κάπως να τα παραχωρεί κάποιος απλά και μόνο για την κλήρωση.
Προτείνω να αλλάξει και να σας δίνονται τα στοιχεία μόνο από τους νικητές.Στη αρχή να έχετε μόνο το username ή έστω και email και IP...
Νομίζω θα ήταν πολύ καλύτερα και λιγότερη πίεση στους χρήστες!
Αυτά...
Καλά μη νομίζεις ότι ζηλεύω ή κάτι τέτοιο,άλλωστε στη συλλογή μου δε θέλω τίτλους πρόμο.Απλά είναι εκνευριστικό να βλέπω συνέχεια κάποια ονόματα μόνο και μόνο επειδή και καλά είναι premium.
Kαλό κάψιμο!
συμφωνo με τον παυλο,altair και εμενα σαν premium το ιδιο με πειραζει που ενας τυχαιος που απλως εκανε ενα λικε στην σελιδα στο fb και δεν μπηκε ουτε προκεται να μπει..να κερδειζει παιχνιδι να μην ξερει οτι το κερδισε και να το ειδοποιουν και ολας..χειροτερο ειναι αυτο,ενταξει και μερικοι premium users ειναι πιο τυχεροι απο τους αλλους και κερδισαν 2 και 3 παιχνιδια,εγω μονο μια φορα κερδισα αλλα ενταξει υπαρχει και το μελλον..παλια γινοταν κληρωση μεταξυ των 10 πρωτον σε ποντους αλλα τωρα πηγε στους 20..οποτε βλεπεις οτι παλι οι premium ειναι σχετικα χαμενοι.
Συγχαρητήρια παίδες,καλο λιώσιμο.
@Chased Αρχίζω και σε φοβάμαι φίλος....
@Altair, για να το κλείσουμε εδώ και να το συνεχίσουμε στο forum...
1) Το ότι χαλιέσαι με κάτι δεν είναι ντροπή. Απλά αν δεν κάνω λάθος έχεις ξανακάνει απαξιωτικά σχόλια για τα ... promos. Οι εταιρίες δίνουν τη δυνατότητα σε χρήστες να κερδίσουν ένα παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να το αγοράσουν. Δεν απευθύνεται προφανώς η διαδικασία σε συλλέκτες που θέλουν στο ράφι τους μόνο συλλεκτικά items. Αν δεν σου αρέσει το promo, δεν είσαι υποχρεωμένος να συμμετέχεις. Παρεμπιπτόντως, το Dead Island είναι retail έκδοση, όχι promo. Όπως είπα και την άλλη φορά, δεν είναι στο χέρι μας τι είναι promotional copy και τι όχι. Και συν τοις άλλοις, το θεωρώ αστείο να κράζει κάποιος το Enternity για το θέμα των διαγωνισμών. Σε 8+ μήνες έχουμε δώσει γύρω στα 400 δώρα...
2) Το θέμα με τους premium users είναι αυτό που υφίσταται αυτή τη στιγμή. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις προτάσεις σου στο forum για να κάνουμε αλλαγές. Όσες προτάσεις έχουν γίνει μέχρι στιγμής από χρήστες στο forum και μας βρίσκουν σύμφωνους, τις προχωράμε.
3) Το θέμα με τους πόντους είναι απίστευτα απλό. Έχουμε δυνατότητα να ελέγχουμε διπλές και τριπλές IP και έχουμε ήδη απενεργοποιήσει 10-15 χρήστες που το έκαναν. Δεν είμαστε και τόσο αρχάριοι στο θέμα του web... Διπλοσυμμετοχές στο διαγωνισμό δεν περνιούνται και πίστεψέ με όσοι έχουν παραπάνω πόντους από σένα, δεν τους έχουν λόγω των thumbs up.
Τζιφος παλι :P
Συγχαρητήρια στα παιδιά που κέρδισαν...!!!
Συγχαρητήρια σε όλους, περιμένουμε να μας πείτε την αποψή σας για το παιχνίδι γιατί με ενδιαφέρει.
THANK YOU ENTERNI-TEAM !!!!!!!
@Jedah μπορείς να βρεις την κριτική του Enternity για το Dead Island εδώ: http://www.enternity.gr/Article/Dead-Island/4070.html ή πατώντας πάνω από τον διαγωνισμό στο κουμπί ''Ταυτότητα προϊόντος''.
Παύλο,δεν μίλησα απαξιωτικά για το Enternity και δε νομίζω ότι έχω ξαναμιλήσει για τα πρόμος.Αυτό έλειπε να παραπονιέμαι κιόλας.Το μόνο που με χαλάει είναι το θέμα των premium users.Anyway,τα υπόλοιπα στο φόρουμ.
synxarhthria stou nikhtes..kalo liwsimo ;)
na rwtisw kai kati?? pos ginese premium melos?
@ag3loc Υπάρχει αναλυτικό άρθρο που εξηγεί το Σύστημα Πόντων του Enternity εδώ: http://www.enternity.gr/pointsystem.html
H PS3 έκδοση του τίτλου είναι full retail ή promo;;;
Όλες οι εκδόσεις είναι full
δεν πειράζει...next time :)
Σας ευχαριστώ πολύ ENTERNITY :)