Μετά από κλήρωση που έγινε στο Enternity βγήκαν οι νικητές του διαγωνισμού για τα 5 αντίτυπα του παιχνιδιού To The Moon, προσφορά της εταιρείας Enarxis Dynamic Media. Έτσι, νικητές είναι οι χρήστες με τα usernames/Facebook Nicknames: G3n3raL86, nikolas_7, SirLvr, vagelis1989 και st33lios. Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (όνομα, επίθετο, username) μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου, έτσι ώστε να ετοιμάσουμε τις αποστολές.

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη ένα mouse και ένα keyboard της Microsoft σας περιμένουν εδώ.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Oh yeah!!!
:D:D:D
Ευχαριστώ ρε παιδιά!!!
Συγχαρητήρια! Καλό λιώσιμο!
yupiiiiiiiiiii!!!! :P Κέρδισα!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
καλοριζικη η παιχνιδαρα...το εχω και εγω και θα το παιξω τις γιορτες...
Oleeeeeeeeeeeeeeee. Έκατσε! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
Αντε ρε τυχεράκηδες... :)
συγχαρητήρια στους νικητές.
Καλορίζικο παιδιά! ;)
:O κέρδισα!!! Ευχαριστώ για το δώρο! Ήρθαν τα Χριστούγεννα νωρίς!