
Ήδη αντίτυπα του Far Cry 3 και συλλεκτικά δώρα σας περιμένουν εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μετά από κλήρωση που έκανε το Enternity, βγήκε το όνομα του τυχερού που κερδίζει το Wii U της Nintendo, προσφορά της αλυσίδας καταστημάτων Κωτσόβολος.
συγχαρητήρια :)
Ο πρώτος υπερτυχερός του 2013! Καλό κάψιμο...
Συγχαρητήρια στον νικητή!
Καλά του ξεκίνησε η χρόνια. Πάντα τυχερός να είναι!!!
Συγχαρητήρια φίλε μου !! Να τη χαίρεσαι την κονσόλα και να μας πεις και εντυπώσεις :P
Καταγγέλλω σκάνδαλο.Η νικήτρια του διαγωνισμού είναι πρώτη ξαδέρφη της θείας του κουνιάδου του Παπαπαύλου η οποία ένα καιρό είχε γνωρίσει στον Καρέτσο μέσω της δεύτερης ξαδέρφης από το σόι του πατέρα της μια γκόμενα στον Καρέτσο στον οποίο και χάρισε το γνωστό κατσαβίδι για τα γενέθλια του.Αίσχος!!!
*Αστείο είναι μην παρεξηγηθείτε!!!
Συγχαρητήρια!!! :)
Μπράβο στον νικητή.Καλορίζικη! ^^
Μπράβο στη νικήτρια!Με ωραία δώρα ξεκίνησε η χρονιά...
Μπράβο στη νικήτρια , αν και πίστευα ότι θα κερδίσω εγω : (
Πολλά συγχαρητήρια στη νικήτρια !! Και φυσικά στο enternity.gr αλλά και στον Κωτσόβολο.
παλι φαπα εφαγα. ποτε δε κερδιζω τιποτα. μπραβο στη νικητρια αλλα ελπιζω να βγει ελλατωματικο και να βγαλει RROD μια μερα μετα αφου ληξει η εγγυηση
καλη αρχη εκανε μπραβο συγχαρητηρια
Καλοριζικο!!!
Συγχαρητήρια στον νικητή!!!
congratulations καλοφόρετο..
Συγχαρητήρια