Μετά από κλήρωση που έκανε το Enternity, βγήκε το όνομα του τυχερού που κερδίζει το Xbox 360 Halo 4 Collector’s Edition της Microsoft. Έτσι, από αύριο θα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας (στο info-at-enternity.gr) για να συνεννοηθούμε σχετικά με την αποστολή του ο φίλος του site με το username GiannisKratos7. Ευχαριστούμε πολύ τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς.

Ήδη μία κονσόλα Wii U σας περιμένει εδώ.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
A ρε τυχερακια... μια χαρα δώρο για τα Χριστουγεννα! :)
kool
xax...
δεν υπαρχει καλυτερο δωρο απο μια καινουρια κονσολα τα χριστουγεννα...καλοριζικη!
Αυτό είναι δώρο για τις γιορτές , καλό κάψιμο στο νικητή!
συγχαρητηρια !!! μπραβο φιλε και καλα χριστουγεννα σε ολους μας
Συγχαρητήρια στον τυχερό φίλο...άντε και καλό λιώσιμο!!!
Μπράβο στον φίλο, παιδιά μια ερώτηση έχω κερδίσει ένα game για το psvita πως μπορώ να το πάρω?
gz πάντα τέτοια^^
giati sthn anazhthsh grafei oti autos o xrhsths den yparxei..?
συγχαρητήρια για το δώρο :)
@lefteris82 επικοινωνεις με το enternity μεσω μειλ... όπως σε όλους τους διαγωνισμούς ;)
Πω πω πετυχα το μισο ονομα...δεν γινεται να κερδισει την μιση κονσολα?χαχα
Καλο λιωσιμο στον φιλο.
Παιδιά πραγματικά σας ευχαριστώ πάρα πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ! Έχει φύγει ήδη mail, πείτε μου απλά ότι μπορώ να περάσω να το πάρω από κάπου το μηχάνημα
Συγχαρητήρια στον νικητή
ελπιζω να το απολαυσει,... στολιδι πραγματικα! ειδικα τωρα με το free walking dead :)
Καλο λιωσιμο :)
Καλό λιώσιμο και από εμένα! :Ρ
Συγχαρητήρια