Το γεγονός ότι η Screen Gems ανακοίνωσε και επίσημα πως ξεκίνησαν τα γυρίσματα του Underworld 4, της νέας ταινίας της γνωστής σειράς. Στο ρόλο της πρωταγωνίστριας επιστρέφει η Kate Beckinsale (ως Selene), η οποία καταφέρνει να ξεφύγει από τη φυλακή και βγαίνει έξω σε ένα κόσμο που έχει ανακαλύψει την ύπαρξη των Vampires και των Lycans. Τα γυρίσματα της ταινίας θα γίνουν σε 3D, έτσι ώστε να προσφερθεί και σε κινηματογραφικές αίθουσες με τέτοιες δυνατότητες.

Τη σκηνοθεσία της νέας ταινίας έχουν αναλάβει οι σουηδοί Mans Marlind και Bjorn Stein με παραγωγούς τους Tom Rosenberg (Million Dollar Baby), Gary Lucchesi (Underworld), Len Wiseman (Underworld, Live Free or Die Hard) και Richard Wright (Underworld). H ταινία έχει προγραμματιστεί για προβολή στις αίθουσες από τον Ιανουάριο του 2012.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Άχχχχχ Kate Αχ Βαχ! (L)
Θα μας σηκωθει και παλι
η τριχα !
Και η Rhona Mitra στο 3 τα έσπαγε αλλά η Kate είναι άλλο πράγμα!!!
Το concept τώρα του κόσμου που γνωρίζει την ύπαρξη των vampires και lycans είναι λίγο αντιγραφή από True Blood ή μου φαίνεται; Πρωτοτυπία μηδέν....
και όχι μόνο Major.... XD
Kate για μια ζωη. Οχι οτι η Mitra ηταν κακη, αλλα αυτο τον ρολο τον εχω συνδεση με την Kate.
Kate, I love you!
ante na doume ti mas proetoimazei to 4!