
Η πρεμιέρα ταινίας έχει οριστεί για τις 26 Ιουλίου του 2013.

ΗΛΙΚΙΕΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΗΘΟΠΟΙΟΙ
O Hugh Jackman αποκάλυψε μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, πως τα γυρίσματα της νέας ταινίας The Wolverine θα ξεκινήσουν μέσα στον Αύγουστο.
ναι ρε..ετσι..
Σε ενα χρονο και βαλε μεχρι και νομισμα μπορει να εχουμε αλλαξει :P
Λες να περάσει και ολόκληρος χρόνος μέχρι να αλλάξουμε νόμισμα? :Ο
Wolverine ? OH YEAH !
καλη φαση αλλα ειμαστε μακρια ακομα