

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!


Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο Ned Luke, ένας από τους ηθοποιούς που δάνεισαν τη φωνή τους στο Grand Theft Auto 5, δημοσίευσε μέσα από το Facebook την παρακάτω εικόνα με τους τρεις πρωταγωνιστές του παιχνιδιού.
Αυτα ειναι!
Καλύτερα να μην τους εβλεπα,ξενέρωσα
χαχα φαση εχουν :D
Μούρες είναι,ειδικά ο τρίτος άνετα παίζει σε ταινία του Guy Ritchie!
αυτός με το μουστάκι δείχνει λίγο σαλεμένος όπως και ο ήρωας που δίνει τη φωνή του...
Ουτε κατα διανοια δεν θα μου περνουσε απο το μυαλο πως θα ηταν ετσι. Δενεσαι με τους χαρακτηρες του παιχνιδιου και μετα λες... "Τι; Αυτοι ειναι;" :Ρ:Ρ
Ο αριστερος ειναι μορφη.
Κοντομάνικο+extencion. Priceless...
πολυ μαφια μιλαμε οι ηθοποιοι!!
Γουσταρω πολυ R* γιατι μεταφερει τους ηθοποιους μεσα στο παιχνιδι με λεπτομερια οπως εκανε και στο Max Payne 3 και LA Noir.
δειτε τους και εδω μια
http://i.imgur.com/AA0yXQo.jpg
και οι 3 δειχνουν να εχουν κανει εξαιρετικη δουλεια,οι πρωτοι 2 μοιαζουν κιολας λιγο με τους χαρακτηρες απο το παιχνιδι
Ίδιοι είναι όλοι τους με τους χαρακτήρες στο παιχνίδι
εχω λιωσει απο το πρωι xD
χαχαχαχα δυνατοι τυπαδες
που είναι ο Ben Affleck;
Ο Steven Ogg ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!, αν και χωρις μουστακι ειναι ποοοοοοοοοοολυ καλυτερος!!!!!!!!
Ωραίοι αλλα σαν το Ray Liotta σαν Tommy Vercetti κανείς!!!
auta einai :PP