• Pac-Man (GB Virtual Console) - €4
• Go! Go! Kokopolo (DSiWare) - €8, 800 Points
• The Lost Town: The Dust (DSiWare) - €5, 500 DSi Points
• My Australian Farm (DSiWare) - €2, 200 DSi Points
• Monochrome Racing (WiiWare) - 500 Wii Points
Η Nintendo αποκάλυψε τις προσθήκες του Nintendo eShop για αυτή την εβδομάδα, με βασικότερη αυτή του κλασικού Pac-Man που κυκλοφόρησε σε ασπρόμαυρη έκδοση για το Game Boy το 1991.
Τραγικα downloads . Λογικο βεβαια τετοια εποχη ...
πρεπει να βαλουν συντομα τιτλους απο gba
Πολλα δεν ειναι τα 4ε για ενα παιχνιδι του gameboy(υποθετω ουτε καν 3D remake);Εαν ηταν ας πουμε στα 2ε δεν θα ειχαν και καλυτερες πωλησεις;Η απλα το customer pool ειναι συγκεκριμενο και απλα τους αρμεγουν;
Νομιζω μετα την μειωση τιμης στο 3DS θα πρεπει να αποκτησει και μια πιο επιθετικη πολιτικη στα ψηφιακα παιχνιδια εαν θελει να χτυπήσει iOS/Android γιατι πολλα απο τα παλια παιχνιδια μπορει να τα προσφερει σε καλες τιμες και δεν νομιζω να διαφωνουμε πως ειναι ποιοτικοτερα απο πολυ σαβουρα που κυκλοφορεί.
Οταν με το καλο βαλει GBA VC η τιμη δεν θα πρεπει να ειναι πανω απο 5ε αλλα δυστηχως μαλλον τα τα δινουν για 8ε το ενα..