H BioWare έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από το επόμενο Mass Effect, το οποίο βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης από την BioWare Montreal. Οι φωτογραφίες εμφανίστηκαν χθες, στο πλαίσιο των δεύτερων ετήσιων εορτασμών της N7 Day του franchise και σε αυτές βλέπουμε διάφορα μέρη από το concept art αλλά και in-game screenshots. Τέλος, σε μία αναφορά του lead designer της BioWare Ian Frazier στο Mass Effect 1, εμφανίστηκε στον λογαριασμό του στο Twitter το γνωστό σε όλους όχημα Mako. Λέτε να το δούμε και στο Mass Effect 4;





Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Το mako ειναι το μονο που ελειπε απο το Mass Effect 2, πραγματικα το μονο. Το combat system ειχε βελτιωθει σε σχεση με το πρωτο, το story ειχε αξεχαστα plot twists, πραγματικα το μονο που ελειπε. Ειχαν προσθεσει κατι παρομοιο σε ενα DLC αν θυμαμαι καλα.
κύριε ελέησον...κύριε ελέησον....αμήν..να το θαυμα έγινε :)