Το iPad 2 διατίθεται σε 2 χρώματα, μαύρο και άσπρο, και σε εκδόσεις Wi-Fi και Wi-Fi + 3G των 16, 32 και 64GB. Όσον αφορά στις τιμές, αυτές είναι οι παρακάτω:
16GB, WiFi: €509
32GB, WiFi: €619
64GB, WiFi: €719
16GB, WiFi/3G: €629
32GB, WiFi/3G: €729
64GB, WiFi/3G: €829
Από τα παραπάνω είναι φανερό πως η iSquare αποφάσισε να τιμολογήσει το νέο iPad χαμηλότερα σε σχέση με το παλιό, τουλάχιστον όσον αφορά στα μοντέλο με WiFi, γιατί τα μοντέλα με 3G κοστίζουν το ίδιο με το αρχικό κόστος του πρώτου iPad, πριν τις πρόσφατες μειώσεις τιμών. Πηγαίνοντας τώρα στα αξεσουάρ της συσκευής, το κόστος του smart cover, του έξυπνου καλύμματος του iPad 2 θα ανέρχεται στα €45 για την έκδοση από πολυουρεθάνη και στα €75 για τη δερμάτινη έκδοση. Τέλος, ο Digital AV adapter που επιτρέπει τη σύνδεση της συσκευής με οθόνη/τηλεόραση μέσω HDMI θα κοστίζει €45. Σε σχετική ερώτηση αναφορικά με τη διαθεσιμότητα του iPad 2, ενημερωθήκαμε πως αυτή θα είναι αρκετά περιορισμένη και είναι πολύ πιθανόν από τη πρώτη ώρα διάθεσης στα καταστήματα, να εξαντληθεί, καθώς ήδη οι προ-παραγγελίες μέσω του δικτύου καταστημάτων έχει ξεπεράσει τις προβλέψεις της iSquare.
Παίζοντας μερικά λεπτά με ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα μοντέλα του iPad 2, μπορώ να πω ότι μου άρεσε το γεγονός ότι είναι λεπτότερο και ελαφρύτερο, η εφαρμογή Photobooth έχει πολύ πλάκα και το smartcover είναι εντυπωσιακό αν και η χρήση του δεν είναι τόσο εύκολη -όχι με τη πρώτη προσπάθεια πάντως- όσο φαίνεται μέσα στο σχετικό βίντεο της Apple. Από εκεί και πέρα πάντως, πέραν της βελτιωμένης απόκρισης στη ταχύτητα, το iPad 2 δε διαφέρει σε τίποτα άλλο σε σχέση με το πρώτο. Αναμείνατε πάντως περισσότερο εμπεριστατωμένη άποψη μόλις έχουμε το προϊόν στα χέρια μας, αφού πλήρη συμπεράσματα μέσα σε 10 λεπτά, δε βγαίνουν.
Πηγή: Techout
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Πολύ καλή τιμή το 16 GB...
Στην τιμή του απλού μοντέλου από Αγγλία, αγοράζεις στα ίδια λεφτά και τη θήκη. Ρε δεν πάνε να κουρευτούν;
Ε καλά δεν περιμέναμε και τίποτα λιγότερο στις τιμές...
Ερε μας έχουν μπερδέψει με το Dubai.....Κρίση, ΔΝΤ, σας λένε τίποτα κύριοι??
Πανακριβα σε σχεση με τις υπολοιπες χωρες! Δεν το συζητω καν για εμας που το πηραμε απο Αμερικη...
Φαντάσομαι ότι το ξέρετε ότι έχουμε μέχρι και 8% υψηλότερο ΦΠΑ στην Ελλάδα..
Ναι, και θα μπορούσαν πολύ απλά να ρίξουν την τιμή (χωρίς ΦΠΑ) ώστε με την προσαύξηση να έλθει στα ίδια επίπεδα με των υπολοίπων χωρών
Αν έριχναν την τιμή τότε όλοι θα κάνανε εξαγωγές... Γενικά οι διαφορές στην χονδρική είναι ελάχιστες.
Δεν είναι απαραίτητα ότι με πειράζει η τιμή των iPad όσο των ταμπλετών γενικότερα, η apple είναι γνωστή σε αυτά, βαράει τις τιμές, δε τη νοιάζει και καλά κάνει, ο ανταγωνισμός όμως γιατί να έχει ίδιες τιμές; Galaxy Tab, XOOM κοκ;
@buzzer, εγώ θα πω το εξής. Και μόνο το ΠΩΣ πλασαρίστηκε το πρώτο iPad (ως επαναστατικό προϊόν), την ώρα που ΟΛΟΙ ήξεραν ότι θα κυκλοφορήσει μέσα σε λίγες εβδομάδες, δείχνει πως υπάρχει θέμα στη διαχείριση ορισμένων καταστάσεων στη χώρα μας από την αντιπροσωπεία. Ζούσα με την ελπίδα ότι με την εμπλοκή της Infoquest κάποια πράγματα θα άλλαζαν, αλλά φευ...
@ Sephiroth όντως, πρακτικά ο χρήστης και καταναλωτής δεν είδε διαφορά ανάμεσα σε Rainbow και infoquest... κρίμα!
Γιατί περίμνες κανείς μας εφάμιλλες ή χαμηλότερες τιμές? :/
Εγω έχω να πω ότι τα υπόλοιπα ταπλετ ήταν πιο ακριβά απο το iPad και αναγκάστηκαν να κατεβάσουν τις τιμές για ανταγωνισμό!
Πάντως πεσαν οι τιμές 10 ευρω κάτω απο το original. Lol.
@Sephiroth
To θέμα είναι αν το ξέρανε ότι θα λανσαριστεί τόσο σύντομα το 2 στην Ελλάδα...
@buzzer, το μόνο που δέχομαι είναι να τους είπαν τελευταία στιγμή ότι η Ελλάδα είναι μέσα στις χώρες που θα κυκλοφορήσει το iPad 2 άμεσα. Απλά με αυτές τις συνθήκες προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:
- Με απόφαση της Apple ήρθε το πρώτο iPad στην Ελλάδα με τόσο μεγάλη καθυστέρηση.
- Με απόφαση της Apple ήρθε το δεύτερο iPad στην Ελλάδα σχεδόν από την πρώτη ημέρα.
- Η Apple πρέπει να έχει ακούσει την κατάσταση που επικρατεί αυτή την περίοδο στη χώρα μας.
- Η Infoquest (προσπαθώντας να προστατεύσει τόσο τον καταναλωτή, όσο και το όνομά της) θα έπρεπε να έχει ενεργήσει ποικιλοτρόπως.
Κατ' εμέ, θα μπορούσε το "νταβαντούρι" του λανσαρίσματος του πρώτου iPad να μην υπάρχει. Να τοποθετηθεί το προϊόν στα ράφια στο "βουβό" και όποιος πάει απλά να το βρει, να το αγοράσει. Από τη στιγμή που βγαίνουν δελτία Τύπου με εκφράσεις του στιλ "το επαναστατικό iPad στα καταστήματα" κτλ, αυτόματα δημιουργείται στην αγορά μία εγρήγορση και όσοι το έψαχναν, πήγαν και το αγόρασαν. Η Infoquest σαφέστατα και δε θα μπορούσε να μην το διαφημίσει καθόλου, απλά για μένα ήταν υπερβολική η προβολή του. Και είναι υπερβολική, γιατί μιλάμε για ένα προϊόν που σε λίγο πάει να κλείσει ένα χρόνο ζωής στην αγορά... Στα μάτια του συνειδητοποιημένου καταναλωτή, η ελληνική αντιπροσωπεία έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα...
Το ωραίο είναι ότι ακόμα τα καταστήματα είναι γεμάτα POP υλικό από το πρώτο λανσάρισμα...
Σοβαρά τώρα, φαντάζομαι ότι ως νέος συνεργάτης η Infoquest θα έτρεξε να ικανοποιήσει όλες τις επιθυμίες της μαμάς Αpple. Επίσης μάλλον συμφωνούμε ότι έκανε καλή δουλειά όσο αφορά το λανσάρισμα καθ'αυτό του 1. Βέβαια υπάρχει αρκετό στοκ στην αγορά του 1 και μάλλον θα έχουμε ένα αναλογικά βουβό λανσάρισμα του 2.
'Οσον αναφορά το λανσάρισμα του 2, θεωρώ ότι καλά έκανε και το έφερε day 1, αφού αλλιώς θα έκανε ένα δεύτερο λάθος στην προσπάθεια της να διορθώσει το προηγούμενο.
Έλα, πείτε την αλήθεια... μας περνάτε για χαζούς; Συγνώμη, με αυτές τις τιμές, κάτι τέτοιο παίζει.