
Με την προσθήκη του ΑΝΤ1, ο OTE TV ξεπερνά τα 65 ψηφιακά κανάλια, ενώ σταθερά παραμένει πρώτος σε περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας, προσφέροντας 16 κανάλια high definition, τα περισσότερα στην αγορά, χωρίς επιπλέον χρέωση. Το κανάλι είναι διαθέσιμο μέσα από τα πακέτα Family & Full του OTE TV μέσω Δορυφόρου και μέσω Conn-x. Οι συνδρομητές του OTE TV Μέσω Conn-x έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν το πρόγραμμα των δύο προηγούμενων ημερών του ΑΝΤ1, όπως και των άλλων μεγάλων ελληνικών καναλιών, μέσα από την υπηρεσία ΟΤΕ Replay TV.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



"προσφέροντας 16 κανάλια high definition, τα περισσότερα στην αγορά, χωρίς επιπλέον χρέωση."
Γκοιυχου, γκουχου....Ας τα βλέπουν κάποιοι....
Εχει σοβαρευτει πλεον ο ΟΤΕ. Ηταν να μην παρει φορα. Α ρε ΝΟΒΑ η κατρακυλα σου δεν εχει ορια πλεον.
Ο ΟΤΕ δυναμωνει και ο ανταγωνισμος κοιμαται!
Άντε καιρός ήταν, έλειπε ο Αnt1 εδώ και καιρό. Αντε να φέρει και Premier league σύντομα να ολοκληρωθεί η επιτυχία :)
ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ, ΤΟ OTE TV ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ EXEIS FORTHNET KAI NOVA. Ο ΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ. Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ... Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ
Όπως είπε και ο φίλος, άντε να πάρει και Premier League να στείλουμε τον αποκωδικοποιητή της Nova από 'κει που 'ρθε...
Επιτέλους μπήκε ο Αντέννας! :D
WWW.21STREET.GR που ακριβώς κοστίζει περισσότερο το ΟΤΕ TV? Στα 25 ευρώ το μήνα το full pack (μιλάω για την TV μόνο), είναι πολύ πιο κάτω απο το αντίστοιχο πακέτο της Nova
@www.21street.gr Εχω 240λ σε σταθερα 30λ σε κινητα 2Mbps Internet + Ote TV Full Pack με 40 το μηνα. Που τα 60 που μου γυρευαν για Forthnet + Nova.
erxete h kalodiaki tv kai edo