O Kiefer Sutherland κατάφερε να συνδέσει την παρουσία του στην τηλεόραση με το ρόλο του πράκτορα Jack Bauer στο «24», ωστόσο φαίνεται πως θα επιστρέψει σύντομα με κάτι "φρέσκο". Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ γνωστής ιστοσελίδας που ασχολείται με τα τεκταινόμενα στο Hollywood, ο δημοφιλής ηθοποιός είναι σε συζητήσεις έτσι ώστε να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά Touch, την παραγωγή της οποίας έχει ο Tim Kring (δημιουργός των «Heroes»).

Το story περιστρέφεται γύρω από έναν πατέρα που ανακαλύπτει ότι ο αυτιστικός γιος του έχει τη δυνατότητα να προβλέπει γεγονότα και καταστάσεις πριν συμβούν. Ο Sutherland προορίζεται για το ρόλο του πατέρα και ευελπιστούμε πως θα τον δούμε να επιστρέφει σε μία σειρά που -προσευχόμαστε- να μην έχει την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάληξη των Heroes…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
poses tainies exoun to dio senario? paliose...
Μια χαρά το βλέπω εγώ.
λεω απλα οτι κι αλλες ταινιες ειχαν το σεναριου του βλεπω-το-μελλον. απλα δε με ιντριγκαρι αλλο
Δεν μπορείς να πεις ότι είναι τα ίδια.Ολα έχουν τη διαφορετικότητα και για αυτό ξεχωρίζουν.
για να κλεισω το θεμα, οσο διαφορετικη και να ειναι η ιστορια, η ουσια παραμενει. ειναι ενας που βλεπει τι θα γινει. το ειδαμε και στο minority report με βαθυτερο σεναριο.πιστευω οτι η σειρα δε θα ειναι επιτυχημενη αν δεν εχει "ζουμι"
κάτι σαν το Next που έπαιζε ο Νίκολας Κέιζ απλά στη τηλεοπτική μεταφορά του και με Kiefer?Hell Yeah!!
Συμφωνώ απόλυτα με KoulisHHH!!! Πολύ καλή ιδέα!!! :)
Εξάλου, Bauer είναι αυτός (το όνομα Kiefer δεν υπάρχει πια!) είναι αδύνατον να επιβιώσουμε χωρίς αυτόν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
όσο για το "απαράδεκτη" κατάληξη των Heroes, δεν συμφωνώ. μπορεί η σειρά να μην ήταν όσο καλή στην αρχή αλλά συνέχιζε να έχει ενδιαφέρον, ειδικά στην 4η σεζόν. απαράδεκτο ήταν το ending που σε άφησε με ένα τρελό cliffhanger!
Το σεναριο φαινεται ωραιο ομως θα προτημουσα να ειχε καπια αλλη ιδιοτητα ο γιος του στο στυλ να σταματαει τον χρονο ...
Παρ' ολα αυτα η καταληξη του Heroes δεν πιστευω οτι ηταν "απαραδεχτη" :P
ε καλά και εσύ, Justice League το πήγες! λίγα premonitions περνάνε εύκολα στο casual. αν βάλεις time loops οι περισσότεροι το χάνουν το μπαλάκι!
Βαρετο...και επαναλαμβανόμενο...
o skinothetis mhpws einai o foskolos?
O φοβερος πατερας Jack επιστρεφει!! ουπς.... δεν τον λενε Jack μαλλον εδω, αλλα στις καρδιες μας παντα Jack θα ειναι!