Ο υπεύθυνος σχεδιασμού των Mirror's Edge και Dear Esther Rob Briscoe σε πρόσφατη δήλωσή του έκφρασε την άποψη του σχετικά με τη δημιουργία ενός S.T.A.L.K.E.R στο οποίο ο παίκτης δεν θα είχε όπλα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά "Σκέφτομαι να κάνω κάτι δικό μου, κάτι το οποίο να αποτελεί εντελώς δική μου δημιουργία. Το project με το Dear Esther ήταν σπουδαίο, αλλά τώρα; Είχα πάντα αυτή την ιδέα στο μυαλό μου, ενός open-world παιχνιδιού που να μοιάζει με το S.T.A.L.K.E.R αλλά ο παίκτης να μην χρησιμοποιεί όπλα, παράλληλα με μία horror ιδέα".

"Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το κάνω γιατί ο στόχος αυτός είναι πολύ υψηλός... Δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω ότι σκέφτομαι να το κάνω όλο αυτό! Είναι εξωπραγματικό αλλά αυτό έχει να κάνει με μένα: Θέλω να δω αν είναι δυνατό ένα μόνο άτομο να μπορέσει να φτιάξει ένα τέτοιο παιχνίδι το οποίο δεν έχει φτιαχτεί ποτέ στο παρελθόν..."

"Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το κάνω γιατί ο στόχος αυτός είναι πολύ υψηλός... Δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω ότι σκέφτομαι να το κάνω όλο αυτό! Είναι εξωπραγματικό αλλά αυτό έχει να κάνει με μένα: Θέλω να δω αν είναι δυνατό ένα μόνο άτομο να μπορέσει να φτιάξει ένα τέτοιο παιχνίδι το οποίο δεν έχει φτιαχτεί ποτέ στο παρελθόν..."
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Tι θα περίμενε κανείς απ' αυτό το τυπάκι...
Τέτοιες ιδέες ειναι ευπρόσδεκτες 100 % από μένα.
Ανοιχτή πρόσκληση έκανε...