Όταν έγινε γνωστό ότι το Dark Souls 2 πρόκειται να είναι μικρότερου επιπέδου δυσκολίας εν σχέση με τον προκάτοχό του, οι φίλοι του παιχνιδιού κάθε άλλο παρά ικανοποιήθηκαν. Όμως ο director του παιχνιδιού, ο Yui Tanimura, λέει ότι το Dark Souls 2 θα είναι περισσότερο ισορροπημένο. «Δεν πρόκειται να αφαιρέσουμε καμία από τις προκλήσεις του παιχνιδιού. Όταν αρχίζεις και αφαιρείς τα στοιχεία δυσκολίας από ένα παιχνίδι, τότε στο τέλος καταλήγεις να μην έχεις αναπτύξει αυτό το οποίο θα ήθελες. Απλά αυτό το οποίο προσπαθούμε να επιτύχουμε είναι η ισορροπία μεταξύ όλων των χαρακτηριστικών του παιχνιδιού έτσι ώστε να προσελκύσουμε περισσότερο κόσμο και να προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Το Dark Souls 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PS3 και Xbox 360 το Μάρτιο του 2014. Δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει για τις κονσόλες της νέας γενιάς μιας και ο Tanimura πιστεύει ότι η τωρινή γενιά έχει ακόμα αρκετές προοπτικές και η εταιρία του θέλει να προσφέρει στο κοινό την εμπειρία του Dark Souls 2, το συντομότερο δυνατό.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Δεν εχω παιξει ακομα το πρωτο αλλα για να λενε οτι ειναι τοσο δυσκολο πρεπει να ειναι real challenge