
Τον Φεβρουάριο θα γίνει πρόσκληση συγκεκριμένων μελών του ειδικού Τύπου, ενώ τον Μάρτιο και τον Απρίλιο η beta θα διευρυνθεί ώστε να περιλαμβάνει και παίκτες. «Και φυσικά, όλα αυτά οδηγούν στην κυκλοφορία του Guild Wars 2 αργότερα μέσα στο τρέχον έτος». Αν και είχαν γίνει και νωρίτερα νύξεις για κυκλοφορία μέσα στο 2012, είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο επιβεβαιώνεται και επίσημα.




ακόμα αυτό το παιχνίδι να το κυκλοφορήσουν; έπαιζα το 1 θυμάμαι όταν ήμουν 14 :P
Ζω μεγάλες ιστορικές στιγμές...ύστερα από 5 χρόνια αναμονής επιτέλους κάτι επίσημο για beta και release date. :D
Το καλο πραγμα αργει να γινει.
Το 1 ηταν fail κατα την γνωμη μ ... να δουμε τη μας περιμενει ;)
το 1 δεν ειναι mmorpg με την κλασικη εννοια αλλα σε καμια πριπτωση δεν ειναι fail...μαλλον δεν το εχεις παιξει η εχεις παιξει μονο καποιο demo.Δεν εχει κανει τυχαια κατι εκατομμυρια πωλησεις