
Περιμένουμε περισσότερα στοιχεία εντός των επόμενων ημερών.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Έντονη φημολογία έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες ότι ο βασικός σχεδιαστής του νέου MMO της Blizzard (που φέρει την κωδική ονομασία Titan) δεν εργάζεται πλέον στην εταιρία, αφού αποχώρησε μυστηριωδώς.
Περικοπες η Blizzard?Γιατι εχει πεσει εξω?AXAXAXAXAXAXXAAXAXXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
Η εταιρεια αυτη εχει παρει την κατω βολτα,και ακομα δεν το εχουν καταλαβει. Αμα εχουν αρχισει να διωχνουν αυτους που τους εφτασαν εκει που ειναι,καλα κρασια. Σου λεει ενταξει,ετοιμο το Τιταν πανω κατω,στειλτον τωρα.
Τους εχει ικανοποιησει πολυ φαινεται το team που τρεχει το WOW τωρα και σου λεει ενταξει.
Το πληρωμα του χρονου φτανει....
Εαν ισχύει κάτι τέτοιο... θα πρέπει να τους πάρουν με τις πέτρες!
Γκουχ γκουχ ολες οι εταιριες που συνεργαζονται με την Activision γκουχ γκουχ τα πηγαινουν περιφημα .