
Οι προγραμματιστές και οι υπεύθυνοι σημείωσαν ότι ερευνούν το ζήτημα και πως σύντομα θα λύσουν το πρόβλημα. Αναμένουμε λοιπόν…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Οι παίκτες του Star Wars: The Old Republic σημειώνουν πως αντιμετώπισαν προβλήματα με τον τίτλο μετά τη διάθεση του update 1.1.2 και συγκεκριμένα στον PvP πλανήτη Ilum.
profanos o kurios pou to exei grapsei to arthro den exei peksei gia na dei,mono ta forums tha diavazei kai ta grafei....uparxoun bugs alla oxi shmantika oste na ksenerwneis me to game...ta kills kapoia sigmh uparxei periptwsh na mhn ta pareis alla ama pethaneis kai ksanapas sthn maxh epanerxete kai ta pairneis pali....thelw na pw den einai tragika opws ta parousiazei!!