
Η Microsoft δήλωσε πως επιβεβαιώνει το πρόβλημα στους servers και πως εργάζεται για να το διορθώσει.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Halo: The Master Chief Collection πωλείται από σήμερα το πρωί στα καταστήματα, ωστόσο οι fans που δοκιμάζουν να συνδεθούν online για να παίξουν σε περιβάλλον multiplayer τα βρίσκουν σκούρα.
Το co-op μέσω Live τουλάχιστον δουλεύει χωρίς προβλήματα , άντε να βγει άκρη να παίξουμε λίγο Halo 2 multi !
Οι χάρτες του Halo 2 anniversary οπτικά είναι εκπληκτικοί ! έχουν κάνει τρομερή δουλειά σε όλους τους τομείς!
Το πρόβλημα είναι σημαντικό και πρέπει να διορθωθεί άμεσα. Πίστευα ότι δεν έβρισκε παίκτες επειδή δεν έπαιζε πολύς κόσμος, αλλά τελικά δεν είναι αυτό. Όλη την μέρα στο matchmaking, δεν θα βρει περισσότερα από 2-3 matches.
Το κόλπο που προτείνουν, να βγαίνουμε και να ξαναμπαίνουμε στο matchmaking, το αντιλήφθηκα νωρίς και το κάνω, απλά δεν πιάνει πάντα και δεν υπάρχει τρόπος να ξέρεις πόσο πρέπει να περιμένεις κάθε φορά. Αν με το που μπείτε στο matchmaking σας βγάλει «κουτάκια», τότε υπάρχει περίπτωση να βρείτε match. Αν αρχίσει να λέει «searching for players” τότε δεν θα βρει ποτέ. Πρέπει να μπαινοβγαίνετε μέχρι να βγουν αμέσως τα κουτάκια. Θυμίζει λίγο το κόλπο που υπήρχε στο παλαιό Halo 2 με τα κουτάκια και τον host (για όσους θυμούνται).
Γενικα πλεον βλεπω οτι και οι δυο εταιριες εχοθν πολλα θεματα με το ονλαιν κομματι τελικα ισως οντως να ηταν ανετοιμες για την νεα γενια σονυ και μς.
Ως ένα βαθμό το πιστεύω. Αυτή η γενιά μου φαίνεται σαν πείραμα για την επόμενη. Πολλά προβλήματα, παιχνίδια με ελλείψεις, ελάχιστα I.P.s και γενικά δεν έχω βρει κάτι που να τραβάει πολύ και να με κάνει να θέλω να αγοράσω κονσόλα. Με το Xbox 360 στο πρώτο χρόνο ζωής είχα παλαβώσει. Πλέον, δεν ιδρώνει το αυτάκι μου. Θα περιμένω λίγο ακόμα να δει τι θα πει το Witcher 3, το Halo 5, και το Bloodborne και θα αποφασίσω μετά, διαφορετικά μένω με ότι έχω ήδη και το γυρνάω στο retro.