
Οι αναλυτές εκτιμούν πάντως πως ο τίτλος θα φτάσει στα καταστήματα μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2013, όταν και τελειώνει το οικονομικό έτος της εταιρίας.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μπορεί το κοινό να διψάει για την οποιαδήποτε εξέλιξη πάνω στη σειρά Grand Theft Auto, ωστόσο η Take Two αρκείται στο να δηλώσει πως έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στο χρονοδιάγραμμα της ανάπτυξης του πέμπτου τίτλου της σειράς.
το θέλω στο wii u.κανονίστε.........
Δλδ δεν μας είπαν κάτι καινούριο!
σε ένα χρόνο ακριβώς. μέεεεεεεεεεχρι τότε θα έχουν βγει μπόλικα άλλα παιχνίδια.
Στην Take Two είναι αποφασισμένοι ότι ο κόσμος δε θα καταστραφεί το Δεκέμβρη του 2012
po re gamoto otan vlepo afto to grama grand zalizome me tin mia den kratieme lemeee..