Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 02/04/13
Το πρώτο διαφημιστικό spot για τη νέα σειρά Under the Dome του CBS ήρθε στο φως της δημοσιότητας.



Το περιμένω πως και πως!
Το θέμα είναι, θα είναι καλή η μεταφορά ή θα 'ναι χάλια όπως το "Η Λάμψη";
Πρεπει οπωσδηποτε να διαβάσω τον ''Θόλο'' μεχρι να αρχίσει η σειρά!!Οσο να ναι σιγουρα το βιβλίο θα είναι πολυ πιο απολαυστικό!!Τα 13 επεισόδια ελπιζω να μπορουν να καλύψουν ενα βιβλίο 1000+ σελιδων.Μετα απο το UTD και την επιτυχία που αναμένεται να έχει , ελπίζω να χρηματοδοτηθεί επιτελους το κορυφαίο έργο του Stephen King , The Dark Tower ,και να το δούμε και αυτο σαν σειρά ανάλογη του 7τομου song of ice and fire .ακα game of thrones!
Μόνο σούπα να μη γίνει...
endiaferon fenete
φαινεται τρελα
Δεν το έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά από κάποια σχόλια είδα ότι δεν έχει και τόσο καλό τέλος.
Καλό φαίνεται.