Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτη γεύση από το LG Optimus 4X HD

Το LG Optimus 4X HD είναι η πρώτη συσκευή της γνωστής εταιρίας που θα εκμεταλλεύεται τετραπύρηνο επεξεργαστή Nvidia Tegra 3. Η οθόνη του αναμένεται να είναι True HD IPS LCD με υποστηριζόμενη ανάλυση στα 1280x720 pixels, ενώ από πλευράς λογισμικού θα φέρει το Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Μπορείτε να δείτε το πρώτο video που κυκλοφόρησε μέσα από τον παρακάτω player:




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    LG Electronics

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    LG Electronics

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    LG Hellas

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Μπαταρία πόσο θα κρατάει και να δω πόσες εφαρμογές θα εκμεταλλευτούν όλη αυτή την δύναμη!

      Πλέον, έχουν χάσει το νόημα στο Android στρατόπεδο!

    • Alda
    • Τιμη iphone 3gs αυτη την στιγμη κοντα στ 450+ ευρω. αν θες να μιλησουμε για παραλογισμο. κατα δευτερον τι σχεση εχει το android με τις επιλογες της lg?

    • Shepard
    • Παραλογισμός είναι βέβαια! Όταν τα κινητά σήμερα έχουν φτάσει να μπορείς να βάλεις ολόκληρο λειτουργικό, Ubuntu, και να τρέχει απροβλημάτιστα και πάλι ασχολούνται με πράματα που ΔΕΝ χρειάζονται πλέον αλλά μόνο να κάνουν εφέ, είναι παραλογισμός!

      Να κοιτάξουν να φτιάξουν τις κάμερες, τις μπαταρίες, την ποιότητα κα πράματα όπου θα κάνουν την διαφορά!
      Τι να την κάνω όλη αυτή την ΑΧΡΗΣΤΗ ιπποδύναμη στα κινητά όταν καλά καλά δεν έχουν πιάσει τις δυνατότητες των περσινών κινητών; Για να τρέχουμε το twitter και το facebook?

      Tο ότι ο άλλος έχει μια οικονομική πολιτική και θέλει το κινητό του να το παίρνουν μόνο συγκεκριμένοι άνθρωποι είναι άλλο! Άλλωστε τι κάνεις με το παραπάνω κινητό που δεν κάνεις με αυτό;
      Το να μιλάς όμως για τετραπύρηνα κινητά και σουξουμουξου κορδέλες την στιγμή που η συσκευη με λίγη χρήση παραπάνω ΔΕΝ βγάζει ούτε 8 ώρες (GalaxyS2), και συνεχίζεις να κάνεις τα ίδια, τότε πως το λες;

*