Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πως θα παίξετε το The Old Republic νωρίς

H BioWare φαίνεται πως θα ικανοποιήσει περισσότερο αυτούς που θα προ-παραγγείλουν το Star Wars: The Old Republic, αφού η ομάδα ανάπτυξης σημείωσε ότι θα τους επιτρέψει να το απολαύσουν έως και πέντε μέρες νωρίτερα. Η πρόωρη πρόσβαση θα προσφέρει στους παίκτες τη δυνατότητα να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στον μαγικό κόσμο του νέου MMO από τις 15 Δεκεμβρίου, την ώρα που όλος ο υπόλοιπος κόσμος θα συνδεθεί μετά τις 20 του ίδιου μήνα.



Μέσα από αυτή τη διαδικασία, η εταιρία θα φροντίσει και να ελέγξει τη σταθερότητα του τίτλου, καθώς και να δει το πώς αντιδρούν οι servers στις απαιτήσεις που σιγά-σιγά θα αυξάνονται.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Star Wars: The Old Republic
    • 12+ pegi 12+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.swtor.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • lust
    • δεν νομιζω να ισχυει για ολους που εχουν κανει Pre order απο οσο ξερω οσοι το εχουν προ παραγγιλει μεχρι 30 αυγουστου περιπου θα μπουν 5 μερες νωριτερα οι υπολιποι 3ις ο λογος? για να μη κρασαρουν οι σερβερς.......γελοιοτητες....

    • Plisken
    • Οσοι βασικα το ειχαν κανει pre order πριν την ανακοινωθει η ημερομηνια θα εχουν 5 μερες νομιζω. Οσι μετα θα εχουν λιγοτερες.

      @lust

      Ελπιζω να ερθει η μερα που θα φτιαξεις εσυ ενα mmorpg και να μπορεις να εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρος οτι δεν θα κρασαρουν οι servers την πρωτη μερα με με 3.000.000 χρηστες online.

    • lust
    • ναι γιατι μετα απο 2 μερες δν θα γινουν 3.000.00 χρηστες θα ειναι 2,700.000 πχ ......οποτε τι τη 1η μερα τι τη 3η παλι θα γεμισουν και θα πεσουν αμα εσενα δεν σου φενεται λογικο αυτο τι να πω....

    • Plisken
    • Ναι τωρα που το λες εχεις δικιο. Δεν το ειχα σκεφτει. Το παραδειγμα που εθεσες ειναι απολυτα λογικο. Το γεγονος οτι εγω μιλουσα για τα preorders μονο δεν εχει σημασια . Το γεγονος οτι οι σερβερς εχουν population limit και αυτο ασχετο. Το γεγονος οτι αυτο μπορει να γινει σταδιακα ("While we're going to be allowing a lot of people into Early Game Access at regular intervals, we cannot allow everyone who pre-orders in at once".δηλαδη καποιοι να μπουν 5 μερες πριν,καποιοι 4,3,2 κ.τ.λ) και αυτο ασχετο. Το γεγονος οτι WHO,AOC,RIFT εδωσαν ολα απο σαββατοκυριακο μεχρι και 3-4 μερες early game access και βασικα δεν ειχαν προβλημα και αυτο ειναι ασχετο.

      "αμα εσενα δεν σου φενεται λογικο αυτο τι να πω...."

      Μην πεις τιποτα καλυτερα....

    • lust
    • Το παιζεις και εξυπνος βλεπω αλλα δεν τα καταφερες δεν πειραζει...
      Αυτα που λες μπορει να πιστευεις οτι ειναι σωστα αλλα δεν εχουν σχεση με αυτο που ειπα εγω
      δηλαδη πως κυριοι της bioware θα το κανετε σταδιακα αμα δεν μπορειτε να σηκωσετε 3.000.000 τη πρωτη μερα θα το καταφερετε τη 3η? τη 5η? την 7η? ΟΧΙ θα πρεπει να γινουν αλλαγες που θα ταλαιπορισουν τους παιχτες απλα πραγματα αμα δεν το καταλαβαινεις λυπαμαι δεν πειραζει... εγω παντως δεν ασχολουμε αλλο μιας και δεν υπαρχει λογος αφου δεν εισαι ικανος να καταλαβεις...

    • Plisken
    • @Tobajaras

      Εχεις δικιο αλλα δεν γινεται πολλες φορες.Οταν ο αλλος ειναι αδαης και επιμενει κιολας,ειναι εκνευριστικο.

      3.000.000. κοσμο την πρωτη μερα σημαινει ολοι μαζι να προσπαθουν να κανουν login και ολοι μαζι στο starting area. Αυτο θελουν να αποφυγουν. Εχεις παιξει ποτε κανενα μμο η οχι?Ξερεις τι θα πει να περιμενεις 3 ωρες για να μπεις στον server? Εαν αρχισει ο κοσμος να μπαινει σταδιακα θα φανει μετα απο 1-2 μερες ποιοι servers ειναι full και ποιοι οχι.Ενα τοσο απλο παραδειγμα. Αλλα οπως ειπα,δεν εχεις ιδεα.

    • Plisken
    • Μπορουν να σηκωσουν 3.000.000 και παραπανω χρηστες online. Αλλο αυτο και αλλο να προσπαθουν να μπουν στο παιχνιδι ολοι μαζι την ιδια στιγμη.

      Το τονιζω γιατι εισαι ικανος να μην το καταλαβες.

    • lust
    • αμα σου πηρε περιπου 12 ωρες για να ξανα καταληξεις στο οτι τους κραζω για αυτο το λογο συγχαρητηρια φαντασου να μην καταλαβενες κιολας....οσο για το 3η 5η 7η μερα που ειπα παραπανω το λεω για τους φουλαρισμενους σερβερ που παλι θα υπαρχουν προβληματα οπως υπαρχουν παντα στις αρχες ενος καινουριου mmo

      ειπα να μην ξανα απαντησω αλλα δεν μπορουσα να κρατηθω μιας και εισαι φοβερη περιπτωση
      τελος και οι δυο δικιο εχουμε τα ιδια λεμε πανω κατω αλλα με τις ειρωνιες και απελπισμενες προσπαθειες να αποδιξεις οτι ξερεις πολλα και διαφορα χανεις το νοημα λυπαμαι

*