
H πρώτη εμφάνιση του BG&E 2 έγινε το 2008 μέσα από ένα ειδικό trailer, ενώ έχει γίνει αναφορά και στο όνομά του αρκετές φορές από το δημιουργό της σειράς Michael Ancel.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Ubisoft θα κυκλοφορήσει στην τωρινή γενιά συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας το Beyond Good & Evil 2, όπως τουλάχιστον φαίνεται από ρεπορτάζ που υπάρχει στο τελευταίο τεύχος του Xbox World Magazine.
Τους επόμενουν μήνες δίχως ένα κανονικό trailer.. Δεν το βλέπω...
στην αναμονή και για αυτό το παιχνίδι
Mακαρι αλλα δεν το βλεπω .
Αμφιβάλω αν θα καταφέουν να το βγάλουν σ αυτή τη γενιά..Απο τπ 2008 και μετά δεν έχει ακουστεί τίποτα το απτό πέρα απο σκόρπια λόγια..Εκτός ποια αν καταφέραν και το κράτησαν μυστικό τόσο επιτυχημένα..Θα ήταν ωραίο όμως να βγεί σύντομα...
πολυ ωραια..
Πρέπει να βγει κάποτε,αν και το κόβω για νέα γενιά,εκτός και αμα κάνουν silent work χωρίς expose στα media.
Δεν με χαλάει να κυκλοφορήσει μεσα στο 2012!