Αν και το sequel του Beyond Good and Evil είχε γίνει γνωστό πως βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, έχει περάσει αρκετός καιρός χωρίς να υπάρξει κάποια παραπάνω λεπτομέρεια. Ωστόσο, ο CEO της Ubisoft Yves Guillemot ανακοίνωσε πως το Beyond Good and Evil 2 θα κυκλοφορήσει, αλλά ο υπεύθυνος ανάπτυξης του τίτλου Michel Ancel είναι υπερβολικά απασχολημένος στη παρούσα φάση με άλλα projects. «Ο Michel Ancel θέλει πάρα πολύ να εργαστεί πάνω στο Beyond Good and Evil 2. Το θέμα όμως είναι πως αυτήν τη περίοδο είναι υπερβολικά απασχολημένος με άλλα project της εταιρίας. Πέρυσι εργάστηκε στο Rayman Origins, ενώ φέτος εργαζόταν στο Rayman Legends και έτσι η ανάπτυξη του Beyond Good and Evil 2 καθυστερεί», είπε ο Guillemot.

«Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει ποτέ. Είναι ένας τίτλος για τον οποίο έχουμε ήδη εργαστεί και θέλουμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να ολοκληρωθεί. Υπάρχουν όμως τόσα πολλά άλλα πράγματα να κάνουμε, οπότε θα πρέπει να μπει σε μια σειρά προτεραιότητας διότι αυτή τη στιγμή ο Michel εργάζεται πάνω στο Rayman Legends», είπε κλείνοντας.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Το πρώτο παιχνίδι ήταν super!!!
Υπέροχα νεα... αλλά μαλλον θα το δουμε στις νεες κονσόλες!