
«Πρόκειται για multiplatform τίτλο, απλά για να το πούμε. Θα ήταν εξαιρετικό να είναι αποκλειστικότητα ή να δούμε κάποιο αποκλειστικό περιεχόμενο, αλλά δε γνωρίζουμε κάτι τέτοιο», σημείωσε χαρακτηριστικά. Η Konami δεν έχει δηλώσει ακόμη επίσημα τα συστήματα για τα οποία αναπτύσσεται το video game, ωστόσο ο Hideo Kojima μιλώντας στο πλαίσιο της Penny Arcade Expo δήλωσε πως το demo «έτρεχε» σε PC με hardware τωρινής γενιάς, πλησιάζει αρκετά στην έκδοση του PS3 και σημείωσε πως είναι πιθανό να εμφανιστεί σε εκδόσεις για Xbox 360 και PC. Περιμένουμε και τις επίσημες ανακοινώσεις…




Καλά μπορεί να βγει και για της τωρινής γενιάς κονσόλες μιας και έχουν τεράστια εγκατεστημένη βάση αλλά κάτι μου λέει ότι στην Ε3 θα παρουσιαστεί ο τίτλος μαζί με τις νέες κονσόλες!
Ωραία, moar παιχνιδάρες like this please!!!