Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στις 14 Φεβρουαρίου το iOS 4.3

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας από το βράδυ της Τετάρτης, η Apple ετοιμάζεται να λανσάρει την 4.3 έκδοση του iOS λειτουργικού στις 14 Φεβρουαρίου. Αρκετές ιστοσελίδες που ασχολούνται με τα τεκταινόμενα στην αμερικάνικη εταιρία του Κουπερτίνο αναφέρουν πως αυτά είναι τα πλάνα των υπευθύνων, έτσι ώστε να κάνουν στους κατόχους iPhone, iPad και iPod touch συσκευών ένα δώρο… αγάπης.



Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, με την εγκατάσταση της νέας έκδοσης θα προστίθεται η δυνατότητα για in-app subscription, Wi-Fi hotspot feature, βελτιωμένες λειτουργίες για το AirPlay και το multi-touch και αρκετά ακόμη. Αναμένουμε…


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • jwr94
    • petroscy13 Το in-app subscription είναι για εφημερίδες, και κυρίως για το iPad, που έχουν συνδρομή. Η Apple το βάζει επίτηδες αφού κυκλοφόρησε την δικιά της εφημερίδα τις προάλλες με όνομα The Daily. Και το Wifi spot θα μπορείς να κάνεις την συσκευή σου ρούτερ και να μπάινουν άλλες 3 συσκευές από το δίκτυο σου αν δεν κάνω λάθος.

    • Sephiroth
    • Ευελπιστώ πάντως ότι δε θα μου βγάλει την πίστη ΚΑΙ αυτή η αναβάθμιση. Στις 3 τελευταίες έχω κάνει restore το iPhone 4...

    • Scott_Pilgrim
    • Εμένα μετά την τελευτάια αναβάθμιση μου εμφανίζεται άλλο prob. Όταν αρχίζω να μιλάω με κάποιον, με το που βάζω το κινητό στο αυτί μου, η οθόνη μαυρίζει σε στυλ κλειδώματος. Αφού τελειώσει η κλήση, καμιά φορά ακούγεται ο ήχος του ξεκλειδώματος από μόνος του, και άλλες φορές πρέπει να πατήσω το κουμπάκι. Αυτό που με ενοχλέι είναι πως δεν μπορώ να το βάλω σε ανοικτή ακρόαση ή να κάνω κάτι άλλο.

    • castle7
    • Για να δούμε και αυτή την αναβάθμιση. Είναι και major και ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα μετάβασης...

*