
Αναλυτικά οι βαθμολογίες των ομίλων των ελληνικών ομάδων:
Group B (CL)
1. Σάλκε 12
2. Άρσεναλ 10
3. Ολυμπιακός 9
4. Μονπελιέ 2
Group J (EL)
1. Λάτσιο 12
2. Τότεναμ 10
3. Παναθηναϊκός 5
4. Μάριμπορ 4
Στους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ σαν πρώτες πέρασαν οι: Παρί Σεν Ζερμέν, Σάλκε, Μάλαγα, Ντόρτμουντ, Γιουβέντους, Μπάγερν Μονάχου, Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ενώ σαν δεύτερες οι: Πόρτο, Άρσεναλ, Μίλαν, Ρεάλ Μαδρίτης, Σαχτάρ Ντόνετσκ, Βαλένθια, Σέλτικ και Γαλατασαράι. Πιθανές αντίπαλοι του Ολυμπιακού για τους «32» του Γιουρόπα Λιγκ είναι οι εξής ομάδες: Γκλάντμπαχ, Νάπολι, Σπάρτα Πράγας, Ίντερ, Λεβερκούζεν, Άγιαξ, Ντιναμό Κιέβου, Ατλέτικο Μαδρίτης, Ανζί, Νιούκαστλ, Στουτγκάρδη, Μπάτε Μπορίσοφ, Ζενίτ, Τότεναμ, Βασιλεία και Λεβάντε.
Έκανε πλάκα ο ΟΣΦΠ, άμυνα από μπετόν ο ΠΑΟ
Υγιής περίπατος για τον μπασκετικό Ολυμπιακό στην έδρα της Τσεντεβίτα. Οι πρωταθλητές Ευρώπης επιβλήθηκαν με 84-62, έχοντας ως κορυφαίους τους Πρίντεζη (11 πόντοι, 7 ριμπάουντ) και Περπέρογλου (12 πόντοι, 6 ασίστ), και συνεχίζουν ακάθεκτοι στο κυνήγι της πρώτης θέσης του ομίλου, μία αγωνιστική πριν την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της Ευρωλίγκα. Πρώτος στον πρώτο όμιλο της Ευρωλίγκα πέρασε ο Παναθηναϊκός που με όπλο την άμυνα διέλυσε την Εφές με 69-55 στο ΟΑΚΑ. Κορυφαίοι για τον «Εξάστερο» οι Πάνκο (15 πόντοι, 6 ριμπάουντ) και Διαμαντίδης (9 πόντοι, 9 ριμπάουντ). Συγκίνηση και δάκρυα από τον Μάικ Μπατίστ κατά τη διάρκεια της βράβευσής του από την «πράσινη» ΚΑΕ. Αναλυτικά οι βαθμολογίες των ομίλων των ελληνικών ομάδων:
Group A
1. Παναθηναϊκός 6-3
2. Ρεάλ Μαδρίτης 6-3
3. Κίμκι 5-4
4. Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ 4-5
5. Ολίμπια Λιουμπλιάνας 3-6
6. Καντού 3-6
Group C
1. Ζαλγκίρις Κάουνας 7-2
2. Ολυμπιακός 7-2
3. Αναντολού Εφές 5-4
4. Κάχα Λαμποράλ 3-6
5. Αρμάνι Τζινς Μιλάνο 3-6
6. Τσεντεβίτα 2-7
Φωτογραφία: SentraGoal
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Είτε μπαίναμε στους ισχυρούς είτε στους αδύναμους τα πράματα θα ηταν δύσκολα για την κλήρωση άρα τσάμπα χαιρόμαστε
Αντε να δουμε τι θα μας λαχει τωρα...
καλή τύχη στον ΟΣΦΠ αλλά είναι δυνατοί οι αντίπαλοι του...όσο για την ομάδα μου ας προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε όπως κάνουμε τον τελευταίο καιρό και θα πάμε καλύτερα...άντε και με ένα ντέρμπι χωρίς τα έκτροπα των τελευταίων ετών...
Μάικ, ΨΥΧΑΡΑ, για ΠΑΝΤΑ Τριφυλλάρα!!!
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/61299_4587619126057_2089918437_n.jpg
Μιας που το ανέφερε ο φίλος, κι εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ να έχουμε ένα καλό ντέρμπι, βλέποντας ωραίο ποδόσφαιρο -και οι δύο ομάδες έπαιξαν καλά μεσοβδόμαδα, οπότε, όσο δύσκολο κι αν φαντάζει, γιατί όχι;- και χωρίς τα επεισόδια των τελευταίων ετών που είδαμε σε Καραϊσκάκη και ΟΑΚΑ.
Και μιας και είναι γνωστό τι ομάδα είμαι, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΝΑΘΑ ΜΟΥ!!!
Παίζει να είναι οι πιο δυνατοί "αδύναμοι" των τελευταίων ετών.... Κακά τα ψέματα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα όποιος και να βγει, τουλάχιστον ας βγει κάποιο όνομα να δούμε και καμιά ομάδα της προκοπής απο κοντά
e pou 8a tan.
Αν και είμαι Παναθηναϊκός,χαίρομαι όταν βλέπω άλλες ελληνικές ομάδες να παίρνουν νίκες στην ευρώπη!
Η Chelsea γραφει παλι ιστορια . Η πρωτη ομαδα που πηρε CHL και δεν περασε τους ομιλους !
Αχ ρε Τσελσαρα τι μας κανεις ...
Ιστορία έγραψε και η Σίτι, καθώς έγινε η πρώτη αγγλική ομάδα που τελείωσε τη φάση των ομίλων χωρίς νίκη. Να τα λέμε κι αυτά... ;)