Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στο MEGA το Breaking Bad

Μια από τις καλύτερες τηλεοπτικές σειρές των τελευταίων ετών, η οποία σάρωσε πέρυσι τα βραβεία EMMY έρχεται και στην Ελλάδα! Το Breaking Bad! Το MEGA CHANNEL απέκτησε τα δικαιώματα προβολής της σειράς, η οποία τα τρία χρόνια προβολής της στις ΗΠΑ έχει αποκτήσει φανατικούς τηλεθεατές. Σύμφωνα με την πρώτη ενημέρωση το MEGA θα προβάλει καθημερινά επεισόδια από τις 5 Σεπτεμβρίου στις 00.30.



Η σειρά έχει κεντρικό ήρωα τον Γουόλτερ. Έναν καθηγητή χημείας, με πολλά οικογενειακά προβλήματα, του οποίου αλλάζει η ζωή όταν μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο. Παρασκευάζει και διακινεί ναρκωτικά και σιγά-σιγά εισχωρεί σε έναν κόσμο που μέχρι πρότινος αγνοούσε. Σε λίγες ημέρες αρχίζει η προβολή της τέταρτης σεζόν της σειράς στις ΗΠΑ. Μέχρι τώρα, στις τρεις πρώτες σεζόν έχει συγκεντρώσει 4 ΕΜΜΥ, με τον πρωταγωνιστή της, Μπράιαν Κράντσον να κερδίζει αυτό του καλύτερο ηθοποιού σε δραματική σειρά τα τρία τελευταία έτη!

Πηγή: Sport-FM.gr


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • retronostalgos
    • σωπα ρε...το breaking bad..στο μεγκα και ολας..δεν το περιμενα..το μεγκα σπανια σπανιοτατα δειχνει ξενες σειρες..θα το βλεπουμε λοιπον και αυτο..καθως βαριεμαι να κατεβαζω παλι ολοκληρη σειρα.

    • castle7
    • Καλά βέβαια κλασικά το έβαλαν στις 00.30 το βράδυ...Ωραίοι είναι..
      Και πάνε prime time και βάζουν ότι παπαριά καμαρωτή τους έρθει!

    • sheik
    • Πολυ καλη σειρα, ΗΘΟΠΟΙΑΡΑ ο Cranston. Βεβαια η σειρα ειναι "βαρια" και λιγο ασυνηθιστη ως προς την πλοκη της, η οποια προχωραει με αρκετα αργο ρυθμο. Δεν ειναι για ολους, αλλα αξιζει.

      Τετοια ωρα που την βαζουν χαντακωνεται, αλλα και παλι πιο νωρις αν την εβαζαν το φοβερο και τρομερο ΕΣΡ μας θα την εκοβε.Ειμαι σιγουρος οτι το σηματακι θα ειναι Χ(ακαταλληλο για ανηλικους) γιατι η σειρα δε χαριζεται στις σοκαριστικες σκηνες :)

*