Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Από τη στιγμή που η Apple κυκλοφόρησε το iPhone 4S, αρκετός κόσμο μπήκε στην αναμονή για να μπορέσει να κάνει jailbreak τη συσκευή του. Η έλευση του iOS 5 δημιούργησε κάποια προβλήματα ακόμα και στους κατόχους των προηγούμενων συσκευών iPhone, αφού ακόμα και αυτές άργησαν να αποκτήσουν το jailbreak για τη νεώτερη έκδοση του λειτουργικού. Ωστόσο, πριν από μερικές μέρες το jailbreak για όλες τις άλλες -πλήν iPhone 4S και iPad 2- έγινε διαθέσιμο και όπως φαίνεται, έρχεται και η σειρά για τις δυο νεώτερες συσκευές που βασίζονται στον επεξεργαστή Apple A5. Ο pod2g, ο χάκερ που βρήκε τις αδυναμίες του iOS 5 και έφερε το jailbreak, έδωσε στη κυκλοφορία ένα βίντεο που δείχνει ένα iPhone 4S να τρέχει το Cydia, κάτι που δείχνει πως η συσκευή έχει γίνει jailbreak και αυτό που απομένει είναι να δοθεί στο κόσμο η εφαρμογή που θα το κάνει εύκολα και απλά! Φυσικά, μαζί με το jailbreak του iPhone 4S θα έχουμε και για το iPad 2, το οποίο επίσης χρησιμοποιεί τον επεξεργαστή Apple A5. Μείνετε συντονισμένοι.
Eπιτέλουουουουουουουουοςςςςς!
το εχω απο το καλοκαιρι στο ipad 2
To 5.1 βουλώνει την τρύπα! ;)