To Xbox One δε θα μπορεί να αναπαράγει τα games του Xbox 360, όπως επιβεβαίωσε ο Marc Whitten της Microsoft στην ιστοσελίδα Verge. Η αδυναμία αυτή οφείλεται στη διαφορετική αρχιτεκτονική των δύο συστημάτων, κάτι που ωστόσο ήταν από τα πιο πιθανά ενδεχόμενα και ξέραμε από την αρχή πως θα συμβεί. Από εδώ και πέρα το παιχνίδι μεταφέρεται στη Microsoft.

Θα βρει τρόπο να τα προσφέρει με κάποιο άλλο τρόπο; Η Ε3 είναι κοντά…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
αν και το περίμενα δεν μου αρέσει...
Αναμενόμενο, ούτως ή άλλως δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια πράγματα η MS
εε θα τα πληρωνουν μεσω cloud και θα αρεσει.
Ούτε το PS4 θα είναι backwards compatible...εκεί υπάρχει ισοπαλία μιας και ένα τέτοιο feature αναγκαστικά θα ανέβαζε και την τιμή...
Το backwards compaltible είναι πλέον ουτοπικό
δεν θα πιασει οσο το ps4..
Ναι αλλά όταν βλέπεις ΝΒΑ θα μπορείς να βλέπεις τα στατιστικά των παικτών συγχρόνως.
οχι και οτι καλυτερο αλλα ισως και να τρωγεται
Το μαθαμε τωρα σε καθε γενια... δεν μας εκπλησσει! Θα τα ξαναπουλησουν σε HD1080p μορφη μεσω του cloud! Οτι κανει δλδ η Sony τωρα με ολα τα remastered. Δεν αλλαζει η βιομηχανια :(
Well said commander...
Δε με πειραζει αυτο το εχω αποδεχτει, με χαλαει ομως οτι το κανουν για ξαναπουλησουν παλια παιχνιδια ξανα μεσω των υπηρεσιων τους.